» اخبار استان » ماکو » جوان ۱۴ ساله در سد مهاباد غرق شد
ماکو - مهاباد

جوان ۱۴ ساله در سد مهاباد غرق شد

مرداد 29, 1402۱:۳۷ ق٫ظ ۱ 30

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت یک نوجوان حدوداً ۱۴ساله در سد مهاباد غرق شد و جان خود را از دست داد.جسد این جوان توسط شهروندانی که در محل بودند ازآب‌گرفته شد. 

به گزارش پایگاه حرف رک، سردار فداکار مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان ۲۴ گفت؛ عصر روز شنبه 28 مراد ماه، یک نوجوان اشنویه‌ای بر اثر عدم آشنایی با فنون شنا در سد مهاباد جان خود را از دست داد.

فداکار تصریح کرد: یک نوجوان حدوداً ۱۴ساله در سد مهاباد غرق شد و جان خود را از دست داد.جسد این جوان توسط شهروندانی که در محل بودند ازآب‌گرفته شد.

سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: تماسی برای اعزام نیروهای این سازمان صورت نگرفته و به گفته شاهدان جسد این جوان در حاشیه سد و در نزدیکی ساحل توسط شهروندان از آب خارج شده است. فرد غرق شده دارای هویت معلوم و اهل شهر اشنویه است.

سردار فداکارمدیر عامل اداره آتش‌نشانی مهاباد با هشدار به شهروندان در خصوص شنا در سد مهاباد به خبرنگار هالان 24 گفت: شنا در این سد ممنوع است و شهروندان باید از هرگونه آب‌تنی در سد و آبگیرها خودداری کنند تا از چنین اتفاق‌های ناگواری جلوگیری شود.

وی افزود: شناکردن در سد مهاباد بیشتر در بعدازظهرها و ساعات پایانی روز که دمای آب افزایش می‌یابد، معمول است؛ اما برخی‌ها پس از تاریکی شب و خنک‌شدن هوا به شناکردن در این سد می‌پردازند.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان غربی و جزو ۱۰ سد پر آب کشور است.

 

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×