» اجتماعی » حریق گسترده فروشگاه مواد غذایی مهار شد
اجتماعی - مهاباد
مدیرعامل آتش‌نشانی مهاباد مطرح کرد:

حریق گسترده فروشگاه مواد غذایی مهار شد

خرداد 29, 1403۱:۵۹ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 20

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: مبنی‌بر آتش‌سوزی در یک فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی واقع در بلوار شورا گزارش شده است.

سردار فداکار مکری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳، مبنی‌بر آتش‌سوزی در یک فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی واقع در بلوار شورا مهاباد گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی رخ‌داده در فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده علت اصلی آتش‌سوزی در فروشگاه اتصال برق کولرگازی مغازه بوده و منجر به آتش‌سوزی شده است موارد دیگر در دست بررسی قرار دارد.

فداکار مکری تصریح کرد: در این عملیات برای مهار آتش‌سوزی بلافاصله ایستگاه شماره دو مرکزی آتش‌نشانی مهاباد و دو اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند، این حادثه در این حادثه تلفات جانی نداشت ولی متأسفانه خسارتی مالی نیز به وسایل فروشگاه زنجیره‌ای وارد شده بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی خسارت مالی هنوز برآورد نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: برای مهارکردن آتش‌سوزی ایستگاهای آتش‌نشانی مجهز با خودروهای سبک‌وسنگین در محل حادثه حضور داشتند و با تلاش و همکاری مستمر، توانستند آتش‌سوزی را در مدت‌زمان کوتاه کنترل و مهار کنند.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به آتش‌سوزی شود، خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه آتش‌سوزی، لطفاً فوراً به سامانه ۱۲۵ یا ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

در حال حاضر، این سازمان در مهاباد فعالیت می‌کند و دارای سه ایستگاه، ۴۲ نفر کارکنان عملیاتی و هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه‌سنگین برای امداد و نجات و اطفای حریق آماده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×