» اخبار استان » حضور مردم عامل قدرت ایران در منطقه است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

حضور مردم عامل قدرت ایران در منطقه است

بهمن 18, 1402۱۲:۳۶ ب٫ظ 60

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، گفت: مردم هستند که در بطن موضوع قرار دارند و با حضور در صحنه و تحمل مشکلات و حفظ وحدت، به دولتمردان کمک می‌کنند تا ایران را قوی‌تر کنند.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی «حرف رک»، با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نشان‌ از درک صحیح مردم از وضعیت موجود در کشور است.

وی با بیان اینکه موقعیت و وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که حضور مردم در پای صندوق‌های رای خیلی از نگاه‌ها و برداشت‌ها را متوازن قانونمند قدرتمند می‌کند گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، نشان می‌دهند که وضعیت کشور را درست درک کرده‌اند و می‌خواهند نظام را قوی و متعادل کنند.

رجبی افزود: مردم در انتخابات‌های گذشته هم هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند و انتخابات پیش‌رو را نیز با همین رویکرد پشت‌سر خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی تاکید کرد: مسئولان باید با انجام اقدامات مناسب برای توسعه و بهبود وضعیت مردم، پاسخگوی حمایت مردم از نظام و حکومت باشند و حضور گسترده مردم و حمایت آنان از نظام و فعالیت مسئولان یک گام دوطرفه است.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، گفت: مردم هستند که در بطن موضوع قرار دارند و با حضور در صحنه و تحمل مشکلات و حفظ وحدت، به دولتمردان کمک می‌کنند تا ایران را قوی‌تر کنند.

رجبی یادآور شد: مردم با وحدت خود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در برابر گروهک‌های ضدانقلاب و دشمنان خارجی در دوران قبل و بعد از انقلاب مقاومت کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: مردم در دوران دفاع مقدس هم نقش مؤثری داشتند و همواره کنار نظام و حکومت بوده‌اند و از آب و خاک  میهن اسلامی خود دفاع کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مسئولان هم باید شبانه‌روز برای پیشرفت و رفع مشکلات کشور تلاش کنند و در خدمت مردم باشند بنابراین مردم عامل قدرت ایران در منطقه است.

خاطرنشان می‌شود صبح امروز همایش پرچم‌داران دین و اندیشه با حضور پرشور علمای اهل‌سنت و تشیع در شهرستان مهاباد برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×