» اخبار استان » حمایت بقاع متبرکه از جبهه مقاومت
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد:

حمایت بقاع متبرکه از جبهه مقاومت

آبان 6, 1403۹:۵۶ ق٫ظ 00

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: بقاع متبرکه در راستای حمایت از جبهه مقاومت، آماده همکاری و یاری‌رسانی هستند و نقشی فعال در این حمایت ایفا می‌کنند.

ناصر جوانبخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم حمایت از مردم مظلوم لبنان و حزب‌الله، بر وظیفه معنوی و انقلابی بقاع متبرکه در این مسیر تاکید کرد و اظهار داشت: بقاع متبرکه در راستای حمایت از جبهه مقاومت، آماده همکاری و یاری‌رسانی هستند و نقشی فعال در این حمایت ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت این حرکت متمرکز، افزود: به‌منظور تسهیل این روند و فراهم کردن بستری برای مشارکت زائران و مجاوران اماکن مقدس، سازمان اوقاف و امور خیریه شماره کارت اختصاصی ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ را به این منظور تعیین کرده است به این ترتیب، کمک‌های مردم به صورت مستقیم برای پشتیبانی و تقویت جبهه مقاومت ارسال می‌شود تا بخشی از دغدغه‌ها و نیازهای آن‌ها برطرف گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با اشاره به استقبال عمومی از این حرکت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت گسترده مردمی در این طرح و افزایش آگاهی و حساسیت جامعه نسبت به مسائل امت اسلامی، باری از دوش مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت برداشته شود، این اقدام تنها به معنای کمک مالی نیست، بلکه نوعی اعلام همراهی با مقاومت اسلامی در برابر ظلم و ستم است که نشانه وحدت و همبستگی میان امت اسلامی است.

وی همچنین به فعالیت‌های دیگر بقاع متبرکه در این راستا اشاره کرد و گفت: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای تقویت آگاهی نسبت به وضعیت و چالش‌های جبهه مقاومت طراحی شده است، برگزاری جلسات سخنرانی و مراسم دعا و نیایش برای پیروزی جبهه مقاومت، بخشی از این برنامه‌هاست که به‌طور گسترده در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

جوانبخت همچنین از تلاش‌های مستمر سازمان اوقاف و امور خیریه برای هدایت کمک‌ها به روش‌های مطمئن خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در تلاش است که کمک‌ها با شفافیت و سرعت به جبهه مقاومت منتقل شود تا این جریان مستحکم‌تر و قدرتمندتر به مقابله با دشمنان بپردازد از این رو، تمامی وجوه دریافتی از کارت اختصاصی برای حمایت از مقاومت به شیوه‌ای دقیق مدیریت خواهد شد.

وی از مردم و زائران اماکن متبرکه خواست تا با حمایت‌های مستمر و همراهی در این طرح انسان‌دوستانه، نقشی ماندگار در این جهاد الهی ایفا کنند و یادآور شد: هر کمک از سوی شهروندان پاسخی است به ندای مظلومیت مردم لبنان و رزمندگان مقاومت که با توکل به خداوند، در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند امید است که در سایه این حمایت‌ها، جبهه مقاومت هر روز به پیروزی‌های جدیدی دست یابد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×