» اخبار استان » شاهین دژ » حجاب مایه مصونیت و امنیت زن است
شاهین دژ
 امام‌جمعه شاهین‌دژ:

حجاب مایه مصونیت و امنیت زن است

تیر 22, 1402۱:۳۵ ق٫ظ 80

امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت:در سایه حفظ حجاب و عفاف است که زن به‌راحتی وارد جامعه شده و فعالیت می‌کند تا خطری متوجه او نشود.

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام علی مرادی در اجتماع مردمی حجاب و عفاف، با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف یک موضوع ملی است، افزود: روز «عفاف و حجاب» به این دلیل نام‌گذاری شده است که در روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴، مردم مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی که حاصل ارمغان او از سفر به ترکیه بود به خیابان‌ها ریختند و در مسجد گوهرشاد، دژخیمان حکومت پهلوی مردم مؤمن را به خاک و خون کشاندند.

امام‌جمعه شاهین‌دژ افزود: حادثه مسجد گوهرشاد، آن چنان تلخ است که یادآوری هر بار آن تصویری از حکومت سراسر ضد دین پهلوی‌ها را جلوی چشم هر انسان مؤمن و آزاده‌ای به نمایش می‌گذارد و تا ابد این لکه ننگ را بر پیشانی حکومت این پدر و پسر باقی می‌گذارد.

مرادی با اشاره به جایگاه خانواده در جامعه اسلامی، بیان داشت: خانواده در جامعه اسلامی از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است که دشمن با ترویج فساد و بی‌بندوباری در پی متلاشی کردن خانواده است و دراین‌بین، خانواده‌های انقلابی، می‌توانند نقشه دشمنان را نقش‌برآب کند.

امام‌جمعه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، باید بدانند که ملت ایران به‌ویژه نسل جوان و نوجوان، همواره آگاه و هوشیار هستند، ادامه داد: ملت مؤمن، متدین، ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در وقایع اخیر با حضور گسترده، به‌موقع و آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی کردند.

وی افزود: در سایه حفظ حجاب و عفاف است که زن به‌راحتی وارد جامعه شده و فعالیت می‌کند تا خطری متوجه او نشود.

حجت‌الاسلام علی مرادی در پایان، خاطرنشان کرد: امروز، همه مردان به وجود زنان ایران اسلامی که در این ۴۰ساله انقلاب اسلامی، در جبهه‌های حق علیه باطل و تربیت فرزندان نقش‌آفرین بودند، افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×