» اجتماعی » خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم ارومیه ارائه می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
به مناسبت هفته تأمین اجتماعی؛

خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم ارومیه ارائه می‌شود

تیر 27, 1402۱۱:۰۸ ق٫ظ 60

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی به مردم مناطق محروم خدمات رایگان ارائه دادند.

یادگاری در گفتگو با خبرنگار حرف رک، اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های اعزام گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و بی‌بضاعت ارومیه، به مناسبت هفته تأمین اجتماعی تیمی متشکل از پزشک، پرستار و تکنسین دارویی به منطقه دیگاله در ارومیه رفتند.

وی افزود: در این طرح به بیماران نیازمند به خدمات عمومی رسیدگی و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی صریح کرد: در این دوره تیم پزشک عمومی به این منطقه اعزام شده‌اند که در صورت نیاز در دوره‌های بعدی تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم ارومیه اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: از اقدامات این گروه جهادی که با استقبال اهالی منطقه همراه بود، غربالگری فشارخون و قند خون بود که تمام بیماران مراجعه‌کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند و توصیه‌های لازم به آنان داده شد.

یادگاری افزود: گروه‌های جهادگر بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان به بیماران خدمات رایگان پزشکی ارایه می‌دهند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه، ارتقا سطح سلامت جامعه یکی از اهداف این طرح‌ها و گروه‌های جهادی پزشکی است افزود: مردم نیازمند مناطق محروم پس از ویزیت رایگان در صورت نیاز از خدمات دارویی رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است که گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی و مشاوره‌ای در ایام مختلف در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان حضور یافته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×