» پیشخوان » خدمت به مردم مدال افتخار بسیج است
پیشخوان - میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

خدمت به مردم مدال افتخار بسیج است

آذر 3, 1402۵:۵۶ ب٫ظ 60

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرد و خدمت به مردم مدال افتخار آن است.

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار محمد پیری در همایش اقتدار بسیجیان میاندوآب در سخنانی، اظهار کرد: بسیج، معجزه جاویدی است که به فرمان امام خمینی (ره) در شرایط ویژه‌ای که کشور داشت، شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: بسیج در ابتدای انقلاب برای دفاع از انقلاب و مقابله با هرگونه ناامنی شکل گرفت و افتخارآفرینی از خود نشان داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: بسیج بعد از جنگ، در عرصه سازندگی نیز خوش درخشیده و در میدان محرومیت‌زدایی نیز از کمک به سازمان‌ها غفلت نکرد و آثار جنگ را از بین برد.

پیری با بیان اینکه خدمت به مردم مدال افتخار بسیج است، تصریح کرد: بسیج در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرد.

وی با بیان اینکه امروز روحیه و تفکر بسیجی الهام‌بخش جبهه مقاومت شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت با الهام از تفکر بسیجی به‌پیش می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ ترکیبی وارد میدان شده و می‌خواهد به اهداف خود دست یابد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی، ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن ما را از بین ببرد و سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی اسلامی ما کند.

وی افزود: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان باید هوشیار و بصیر بود و بامعرفت و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

پیری با بیان اینکه بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی در خط مقدم و صف اول ایستاده است، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده و هیچگاه عرصه را خالی نمی‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود، افزود: نه‌تنها خطه آذربایجان بلکه تمام ایران به شهیدان باکری افتخار می‌کنند و این افتخاری برای بسیجیان میاندوآبی است که از شهید باکری الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در قبال آنچه که شهید باکری‌ها رفتند و جاودانه شدند و برای ما یادگاری زیبا به نام نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان گذاشتند، ما نیز بتوانیم مثل آنها فکر و عمل کنیم و روزی آنچه که روزی آنها از دنیا شد و بهترین نوع مرگ یعنی شهادت نصیب آنها شد، نصیب ما نیز بشود.

وی تصریح کرد: شهدا برای سربلندی ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتند و بسیجیان نیز باید همان راه شهدا را ادامه داده و این راه پرافتخار را ادامه دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×