» اخبار استان » نقده » خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان نقده در سال‌جاری
عملیات خط کشی جاده های نقده
نقده
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده خبر داد:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان نقده در سال‌جاری

مهر 9, 1402۳:۰۹ ق٫ظ 30

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقده گفت: در راستای افزایش ایمنی جاده‌های منتهی به این شهرستان بیش از 100 کیلومتر از این محور‌ها خط‌کشی شده است.

به گزارش حرف رک؛ به نقل از سولدوز سسی، ابراهیم رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقده با اعلام این خبر اظهار کرد: به برکت ایام اربعین حسینی و خدمات ارزنده راهداران شهرستان نقده اقدامات انجام گرفته در حوزه راهداری در این شهرستان افزایش بی‌سابقه‌ی داشته است.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی محورهای منتهی به شهرستان نقده و افزایش سطح آگاهی رانندگان در این مسیرها، بیش از 100 کیلومتر از این محور‌ها خط‌کشی شده و نزدیک به یک هزار عدد تابلو و علائم هشدار دهنده در این محورها نصب و 32 مورد چراغ چشمک زن تعمیر و راه اندازی شده است.

رستمی خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در حوزه شهرستان نقده تعریض و لوله گذاری 10 مورد از آبروهای محورهای روستائی شهرستان است که توسط راهداران شهرستان نقده انجام شد و با توجه به اینکه شهرستان نقده از وضعیت بسیار مطلوبی در آسفالت محورهای روستائی در سال های گذشته برخوردار است، نزدیک به سه کیلومتر از این محور ها هم بهسازی و آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: 77 کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین تسطیح و رگلاژ شد و در همین محورها مقدار 300 تن نخاله‌برداری انجام گرفته است و در سه کیلومتر از محور‌های روستائی استان، شن‌ریزی انجام گرفته است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×