» اخبار استان » خط‌ قرمز ما امنیت انتخابات است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو

خط‌ قرمز ما امنیت انتخابات است

اسفند 11, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 70

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارومیه با بیان اینکه خط‌ قرمز ما امنیت انتخابات است، اظهار کرد: توسعه و آبادانی کشور از مجلس می‌گذرد، زیرا برنامه‌های دولت در مجلس بررسی و تصویب می‌شود و بر همین اساس حضور در پای صندوق رای در حقیقت دخالت در سرنوشت خودمان است.

جعفر ظرف‌فروش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس کمیته امنیت انتخابات شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگار «حرف‌رک»، با بیان اینکه خط‌ قرمز ما امنیت انتخابات است، اظهار کرد: به‌هیچ‌وجه در این باره کوتاه نمی‌آییم.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز انتخابات، به تمامی کاندیداها و حامیان آنان هشدار دادیم که رعایت قوانین و مقررات تبلیغات انتخاباتی برابر آیین نامه مربوطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود بنابراین تبلیغات غیرقانونی و تخریب همدیگر باید خوداری می‌شد، چرا که امنیت انتخابات را خط قرمز خود می‌دانیم.

ظرف فروش اظهار کرد: دست‌اندرکاران انتخابات تلاش می‌کنند در موضوع سلامت انتخابات کوچک‌ترین خدشه‌ای ایجاد نشود و اجازه نخواهیم داد سلامت انتخابات به خطر بیافتد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و رئیس کمیته امنیت انتخابات شهرستان ارومیه اظهار کرد: در بخشی از اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور آمده است؛ فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می‌شود و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) است.

وی، گفت: بازرسان در حین برگزاری انتخابات با نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی برای اجرای مسئولیت و مأموریت‌هایشان همکاری دارند.

ظرف‌فروش عنوان کرد: کمک به شکل‌گیری مشارکت حداکثری مردم و برقراری نشاط و شور انتخاباتی در فضای رقابتی سالم دیگر اولویت ستاد انتخابات استان است، ضمن این که امنیت انتخابات، خط‌ قرمز ماست و به‌هیچ‌وجه در این باره کوتاه نمی‌آییم.

وی افزود: توسعه و آبادانی کشور از مجلس می‌گذرد، زیرا برنامه‌های دولت در مجلس بررسی و تصویب می‌شود و بر همین اساس حضور در پای صندوق رای در حقیقت دخالت در سرنوشت خودمان است.

ظرف‌فروش با بیان اینکه از تمام سلایق در میان داوطلبان مجلس دوازدهم حضور دارند، ابراز امیدواری کرد که حضور مردم در پای صندوق رای گسترده و دشمن‌شکن باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×