» پیشخوان » دانشجویان موتور پیشران جامعه هستند
پیشخوان - میاندوآب
رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب:

دانشجویان موتور پیشران جامعه هستند

آذر 16, 1402۴:۱۳ ب٫ظ 10

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: دانشجویان موتور پیشران و محرک جامعه در مسیر «ایران قوی» هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حسن مهدوی‌کیا در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، اظهار کرد: دانشجویان باید امیدآفرینان کشور در عرصه‌های مختلف اعم از علم و فناوری باشند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به اهمیت نقش‌آفرینی دانشجویان در عرصه‌های مختلف در جامعه اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید در حل مسائل مهم در جامعه نقش‌آفرین بوده و راهکار برای حل مسائل مختلف جامعه داشته و به نقش خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان موتور پیشران و محرک در جامعه در مسیر «ایران قوی» هستند، گفت: دانشجویان موتور محرکه توسعه کشور هستند که در این راه باید باایمان به خدا و مسلح شدن به سلاح علم و دانش قدم برداشته و قله‌های علم و فناوری را فتح کنند.

مهدوی‌کیا به مقوله امید اشاره و تصریح کرد: دانشجویان امروز نیز باید مانند دانشجویان سال ۱۳۳۲ که خواستند و توانستند، جدیت کافی برای امیدآفرینی و دستیابی به هدف را داشته باشند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به وظیفه دانشجویان در دوره کنونی اشاره و اظهار کرد: امیدآفرینی در جامعه، داشتن قدرت تجزیه‌وتحلیل مناسب، قدرت تشخیص درست نسبت به وقایع جامعه و روشنگری برای سایر افراد جامعه از مهم‌ترین وظایف دانشجویان در حال حاضر است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×