» اخبار استان » درخت مقاومت با خون شهدا استحکام می‌یابد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

درخت مقاومت با خون شهدا استحکام می‌یابد

مهر 8, 1403۸:۰۲ ق٫ظ 00

امام جمعه اهل سنت ارومیه با تأکید بر نقش شهادت در تقویت مقاومت گفت: درخت مقاومت با خون شهدا استحکام می‌یابد و هر قطره خونی که در این مسیر ریخته می‌شود موجب سرسبزی و ریشه‌دارتر شدن این درخت خواهد شد.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: شهادت این رهبر شجاع و استثنایی نه تنها برای جبهه مقاومت، بلکه برای تمامی آزادگان جهان ضایعه‌ای بزرگ است.

وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله همواره با بصیرت و شجاعت خود، چراغ راه مبارزان علیه ظلم و ستم بوده و شهادت او راه مقاومت را روشن‌تر و پربارتر می‌کند او نه تنها یک رهبر بود، بلکه به‌عنوان سمبل مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر الهام‌بخش نسل‌های جوان در سراسر جهان اسلام بود.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه تاکید کرد: این شخصیت بزرگوار، بنده‌ای صالح و شجاع، رهبری دلاور و با بصیرت بود که با درایت و ایمان عمیق خود در مسیر رضای الهی حرکت کرد.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله نه تنها پایانی بر مقاومت نیست بلکه او به صف جاویدان شهدای اسلام پیوست و از برکت خون او، جبهه مقاومت تقویت و مستحکم‌تر خواهد شد و درخت مقاومت اسلامی که با خون چنین شهدایی آبیاری می‌شود ریشه‌های عمیق‌تری خواهد یافت و به نماد استقامت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل می‌شود.

کلشی‌نژاد بیان کرد: رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل با ترورهای خود و اقدامات ددمنشانه تصور می‌کند می‌تواند جبهه مقاومت را تضعیف کند و از مسیر حق‌طلبی منحرف سازد اما این رژیم درک نمی‌کند که با شهادت هر سردار و رهبر مقاومت، نیروهای مقاومت قدرتمندتر و متحدتر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خون شهیدان جبهه مقاومت به عنوان سمبل فداکاری و ایثار موجب انگیزه و انسجام بیشتر در میان مسلمانان و حامیان حق در سراسر جهان خواهد شد این ترورها نه تنها جبهه مقاومت را از هم نمی‌پاشد بلکه نیرویی تازه به آن می‌بخشد تا با قدرتی دوچندان به مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

کلشی‌نژاد تصریح کرد: این اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی فقط سرعت نابودی و زوال این رژیم را افزایش می‌دهد و خون شهیدان، همچون سید حسن نصرالله، نه تنها از حیات جبهه مقاومت کم نمی‌کند بلکه به همبستگی و تقویت بیشتر این جبهه می‌انجامد.

وی تاکید کرد: شهادت رهبران مقاومت همچون شعله‌ای است که نه تنها خاموش نمی‌شود، بلکه روشنایی بیشتری برای راه مبارزه و ایستادگی فراهم می‌آورد در این مسیر، هر خون شهیدی نهالی تازه از امید و ایمان را در دل‌های مردم مظلوم و مقاوم کاشته و به عنوان نیرویی بازدارنده در برابر تجاوزات رژیم غاصب عمل خواهد کرد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×