» تازه های خبر » در برخوردهايتان اخلاق اسلامي را رعايت كنيد
تازه های خبر - فرهنگی

در برخوردهايتان اخلاق اسلامي را رعايت كنيد

تیر 15, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 70

شهید «سیف‌الله چهار دولی» در وصیت‌نامه خودنوشت: برادران و خواهران، امام را تنها نگذارید و پشتیبان در خط امام و اسلام باشید. از شما عزیزان و هم‌وطنان تقاضا دارم که در برخوردهایتان اخلاق اسلامی را رعایت کنید و خدا را ناظر بر اعمال خود ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»  «سیف‌الله چهار دولی» چهاردهم آبان‌ماه ۱۳۴۴ در روستای زارنجی تابعه شهرستان شاهیندژ چشم به جهان گشود. پدرش علی و مادرش سارا نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان بسیجی فعالیت می‌کرد که سرانجام در بیست و نهم شهریور ۱۳۶۳ در روستای باغ اولیا شهرستان زادگاهش هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:
حمد و ستایش خدائی را است که پروردگار جهانیان است. اینجانب سیف‌الله چهار دولی وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم. برادران و خواهران، امام را تنها نگذارید و پشتیبان در خط امام و اسلام باشید. از شما عزیزان و هم‌وطنان تقاضا دارم که در برخوردهایتان اخلاق اسلامی را رعایت کنید و خدا را ناظر بر اعمال خود ببینید.
چه سعادتی بالاتر از این برای من و شما از اینکه فرماندهی ما به عهده امام و امت است. قدر خودتان را بدانید و بیهوده اتلاف وقت نکنید و جلوتر و عقب‌تر از امام حرکت نکنید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×