» اجتماعی » دستگیری حمله‌کنندگان به جلسه شورای شهر نقده
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی خبر داد:

دستگیری حمله‌کنندگان به جلسه شورای شهر نقده

مهر 18, 1403۲:۳۰ ب٫ظ 20

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و برخورد قاطع با حمله‌کنندگان به جلسه رسمی شورای شهر نقده خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌ رک» از دستگیری و برخورد قاطع با حمله‌کنندگان به جلسه رسمی شورای شهر نقده خبر داد و اظهار کرد: محض اطلاع از حمله برخی اراذل و اوباش به محل برگزاری جلسه رسمی شورای شهر نقده موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار گرفت و به دادستانی نقده دستور داده شد که با جدیت به موضوع ورود کند.

وی ادامه داد: با ورود دادستانی نقده دو نفر از سه نفر اراذل و اوباش دستگیر و جلب نفر سوم نیز صادر گردیده که به زودی دستگیر می شود.

رئیس‌کل دادگستری استان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد یکسری افراد با اوباش گری اهداف خود را پیش ببرند و چنانچه مسجل شود که این اشخاص از سوی فرد یا افرادی تحریک و اجیر شده‌اند این افراد نیز شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

عتباتی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در جلسات رسمی و مجامع عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و دستگاه قضایی استان با هرگونه اقدامی که منجر به ایجاد اخلال در این فضا شود، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از شهروندان خواست که در مواجهه با چنین رفتارهایی، همکاری لازم را با نهادهای امنیتی و قضایی داشته باشند تا عوامل اخلالگر به سرعت شناسایی و دستگیر شوند.

عتباتی عنوان کرد: این اقدام در راستای حفظ امنیت اجتماعی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی انجام می‌شود و دستگاه قضایی مصمم است تا از بروز هرگونه تهدید برای امنیت جامعه جلوگیری کند.

وی در ادامه افزود: رسیدگی سریع و به‌موقع به پرونده‌های مربوط به اخلال در نظم عمومی و امنیت شهروندان از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و تمامی نهادهای امنیتی و قضایی با هماهنگی کامل تلاش خواهند کرد تا هیچ‌گونه خللی در اجرای قانون و برقراری امنیت ایجاد نشود.

عتباتی تأکید کرد: هرگونه تحریک و سازمان‌دهی این‌گونه اقدامات توسط افراد یا گروه‌های پشت پرده با حساسیت ویژه‌ای مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و در صورت اثبات برخورد قضایی شدید با آنها صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×