» اجتماعی » دستگیری سارق حرفه‌ای محتويات خودرو در اروميه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده انتظامی اروميه خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای محتويات خودرو در اروميه

مرداد 10, 1403۷:۱۰ ق٫ظ 30

فرمانده انتظامی اروميه از دستگيری سارق حرفه‌ای محتويات خودروها و کشف 16 فقره سرقت در اين شهرستان، خبر داد.

محمد توحیدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» از دستگیری یک سارق حرفه‌ای محتویات خودروها و کشف 16 فقره سرقت در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه، مأموران کلانتری 14 حین گشت زنی در منطقه تحت حفاظت خود، موفق به دستگیری یک سارق حرفه‌ای در حین سرقت محتویات خودرو شدند.

وی افزود: این متهم در تحقیقات اولیه توسط مأموران، به 16 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، این فرد جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی اروميه همچنین تأکید کرد: همکاری و همدلی مردم با پلیس نقش بسیار مهمی در شناسایی و کشف جرائم دارد و از تمامی شهروندان خواست که در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، فوراً موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری فعالانه مردم با نیروی انتظامی، ضامن امنیت و آرامش در جامعه است و نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم ایفا می‌کند.

توحیدی از تمامی شهروندان درخواست کرد که با رعایت نکات ایمنی، از وقوع سرقت‌های مشابه جلوگیری کنند و همچنین خودروهای خود را در مکان‌های امن پارک کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و مدارک مهم در خودرو خودداری کنند تا فرصتی برای سوءاستفاده سارقان فراهم نشود، علاوه بر آن نصب سیستم‌های امنیتی مانند دزدگیر و دوربین مدار بسته می‌تواند به‌طور قابل توجهی از وقوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: ایجاد آگاهی عمومی و آموزش شهروندان در زمینه‌های مختلف امنیتی می‌تواند به کاهش جرائم کمک کند بنابراین تمامی رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی درخواست می‌شود که در این زمینه همکاری کرده و با انتشار اطلاعات مفید، به افزایش آگاهی عمومی کمک کنند چراکه همکاری نزدیک بین پلیس و جامعه، کلید اصلی برای ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای همه شهروندان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×