» اجتماعی » دستگیری عامل تیراندازی شبانه در ارومیه
دستگیری
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
 فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی شبانه در ارومیه

مرداد 24, 1403۱۲:۲۵ ب٫ظ 20

 فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه از دستگیری عامل تیراندازی شبانه در خیابان والفجر ارومیه خبر داد.

محمد توحیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: در شب سه‌شنبه، پس از وقوع نزاع و درگیری لفظی میان چند نفر در خیابان والفجر ارومیه که به تیراندازی منجر شد، شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و ردیابی دقیق توسط تیم‌های ویژه پلیس، مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی شناسایی و متهم به همراه سلاح جنگی کشف شده، دستگیر و جهت پیگیری‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه تصریح کرد: امنیت مردم برای ما خط قرمز است و پلیس با هرگونه اختلال در امنیت عمومی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک یا تهدیدآمیز، با فوریت به پلیس گزارش دهند و افزود: تعهد ما به امنیت و آرامش جامعه، نیازمند همکاری و حمایت همه‌جانبه مردم است.

توحیدی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر و بدون توقف بر روند امنیتی و اقدامات پیشگیرانه نظارت دارد تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کند.

وی همچنین اعلام کرد: تیم‌های پلیس به همکاری با نهادهای دیگر برای تأمین امنیت جامعه و جلوگیری از وقوع جرم‌ها ادامه خواهند داد.

در نهایت، فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه از تلاش‌های نیروهای پلیس در حفظ امنیت و آرامش عمومی قدردانی کرد و افزود: با هماهنگی و همکاری همه‌جانبه، امنیت پایدار در سطح شهر تأمین خواهد شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه بر عزم و اراده پلیس در مقابله با هرگونه تهدید امنیتی تاکید کرده و از همکاری شهروندان در تأمین امنیت و آرامش عمومی تشکر کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×