» اخبار استان » دستگیری عامل ضرب‌وجرح در بوکان
اخبار استان - بوکان
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

دستگیری عامل ضرب‌وجرح در بوکان

آبان 18, 1402۷:۱۵ ق٫ظ 20

فرمانده انتظامی بوکان از بازداشت عامل بی احترامی و ضرب‌وجرح یک فرهنگی بازنشسته در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از بوکان هه‌وال، موسی بهاری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در مورخه ۴ آبان خبری مبنی بر نزاع و درگیری در محله بازار دروازه قبران به مرکز پیام پلیس واصل و واحد گشت انتظامی در محل حاضر و موضوع را بررسی کرد.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: برابر بررسی‌ها، یک جوان اقدام به درگیری با یک مرد میان‌سال و فرهنگی بازنشسته  نموده و ضمن بی‌احترامی، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه شاکی اعلام داشته که متهم را نمی‌شناسد، ادامه داد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و در نهایت مأموران توانستند وی را شب گذشته دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده،جهت سیر مراحل به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بهاری اظهار کرد: به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم با همکاری دستگاه محترم قضایی برابر قانون و قاطعانه با برهم‌زنندگان آرامش مردم برخورد نموده و هرکس در هر نقطه از شهرستان و در هرزمان اقدام به درگیری، مزاحمت و قدرت‌نمایی کند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت حافظ امنیت و آرامش روانی جامعه است و در این راه با تمام قدرت اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین همکاری مردم با پلیس در راستای امنیت روانی جامعه را مهم خواست و گفت: این مهم نشانه اعتماد کامل همشهریان بوکانی به خادمان خود در پلیس است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×