» اجتماعی » دستگیری عوامل نزاع در پارک گولرباغی ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

دستگیری عوامل نزاع در پارک گولرباغی ارومیه

اردیبهشت 9, 1403۱۰:۰۰ ق٫ظ 40

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گولرباغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سامان غنی‌زاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک گولر باغی ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی، خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گولر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×