» اخبار استان » اشنویه » دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در اشنویه
دستگیری قاچاقچی اشنویه
اشنویه - پیشخوان - گفتگو
فرمانده انتظامی اشنویه خبر داد:

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در اشنویه

بهمن 3, 1402۲:۴۱ ب٫ظ 130

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان اشنویه، در عملیات ضربتی به دام نیروهای انتظامی افتاد.

نهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» علی توکلی فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در گفتگو با خبرنگار هه‌وال شنو اظهار کرد: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشنویه و در عملیاتی ضربتی، یک نفر قاچاقچی خرید و فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اشنویه با اشاره به کشف مواد مخدر در مخفیگاه این فرد، افزود: مأموران در عملیاتی پیچیده و با اشراف کامل توانستند، با بررسی و تحقیقات بیشتر، از مخفیگاه متهم مورد نظر 12 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به حجم و بزرگی محموله مکشوفی از مخفیگاه متهم، افزود: از ابتدای امسال بیش از 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد‌مخدر در سطح شهرستان کشف شده است که این مورد با 12 کیلوگرم مواد مخدر، بزرگترین محموله مشکوفی مواد مخدر از ابتدای امسال است که توسط دایره مبارزه با مواد مخدرشهرستان اشنویه انجام گرفته است.

توکلی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و بررسی مستندات مکشوفی توسط مأمورین انتظامی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به تلاش‌های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: به‌منظور حفظ امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس کوچک‌ترین مماشاتی با این سوداگران جان و مال مردم ندارد و باقدرت تمام برای محافظت از مردم عزیز شهرستان در برابر این افراد عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی اشنویه در پایان بیان کرد: همشهریان و مردم عزیز شهرستان اشنویه به‌منظور جلوگیری از انجام کارهای مجرمانه این قاچاقچیان و سوداگران جان و مال مردم و برهم‌زنندگان آرامش اجتماعی، برای همراهی با پلیس در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق شماره تماس 110 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×