» گفتگو » دستگیری پنج سارق خودرو و قطعات در مهاباد 
گفتگو - مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد:

دستگیری پنج سارق خودرو و قطعات در مهاباد 

آذر 25, 1402۱۲:۲۰ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 1 80

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با شکایت‌های مال‌باختگان و با تلاش شبانه‌روزی و بررسی‌های مأموران کلانتری ۱۲ کشاورزی  پنج سارق حرفه‌ای در مهاباد دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» یوسف اشرفی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: با شکایت‌های مال‌باختگان و با تلاش شبانه‌روزی و بررسی‌های مأموران کلانتری ۱۲ کشاورزی  پنج سارق حرفه‌ای با کشف ۲۰ فقره سرقت اموال و لوازم خودرو مردم و مسافران، در این شهرستان دستگیر شد.

وی عنوان کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های مکرر از خودروهای شهروندان در مناطق مختلف سطح شهر، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: باتوجه‌به تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که سارقان حرفه‌ای در مناطق مختلف مهاباد فعالیت‌های غیرقانونی انجام می‌دهند سارقان با شناسایی پلاک های غیربومی ، اقدام به سرقت اموال باارزش شهروندان می‌پردازند و درنهایت با بررسی پایش اطلاعات موجود در صحنه‌های وقوع جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس متهمان در دام مأموران انتظامی افتادند.

وی تأکید کرد: متهمان در جریان بازجویی به ۲۰ فقره دستبرد مشابه از از خودروها  ولوازم خودرو شهروندان در مناطق مختلف شهر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 اشرفی در پایان افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک که به سرقت احتمالی منازل مسکونی، مراتب را به قید فوریت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و گزارش کنند این اقدام به پیشگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت شهروندان کمک بسزایی خواهد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×