» اخبار استان » دستگیری کلاهبرداران ۵۰ میلیاردی در اشنویه
کلاهبرداران 50 میلیاردی
اخبار استان - اشنویه - پیشخوان
فرمانده انتظامی اشنویه خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران ۵۰ میلیاردی در اشنویه

خرداد 9, 1403۱۱:۳۰ ق٫ظ 40

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: دو کلاهبردار حرفه‌ای با سابقه کلاهبرداری در استان‌های تهران و آذربایجان غربی به چنگال کارآگاهان پلیس اشنویه افتادند.

علی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی «حرف‌رک» اظهار کرد: در ادامه تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه، در یک عملیاتی ضربتی مبنی بر فعالیت دو نفر کلاهبردار در سطح استان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اشنویه، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و اشراف دقیق بر فعالیت‌های این افراد، سرانجام محل اختفای آنها در اشنویه شناسایی و طی عملیاتی ضربتی، این دو کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرهای مختلف استان و حتی سایر استان‌ها اعتراف کرده‌اند، تصریح کرد: این افراد با استفاده از شیوه و شگردهای مختلف اقدام به فریب و کلاهبرداری از افراد می‌کردند که در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در خصوص جرائم آنها در حال انجام است.

توکلی در ادامه به جزئیات بیشتری از اعترافات متهمان اشاره کرد و گفت: بر اساس اعترافات اولیه، این افراد در قالب‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند.

فرمانده انتظامی اشنویه با اشاره به مبلغ کلاهبرداری شده توسط کلاهبرداران، افزود: این دو متهم سرجمع بیش از 50 میلیارد در استان‌ تهران و آذربایجان غربی دست به کلاهبرداری زده بودند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت اقتصادی، جان و مال مردم خط‌قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت و جدیت کامل با هرگونه فعالیت مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

علی توکلی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به‌سرعت به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم دراین‌خصوص انجام شود.

دستگیری این کلاهبرداران و اعتراف به مبالغ هنگفت کلاهبرداری، نشان‌دهنده ضرورت افزایش اقدامات پیشگیرانه و آگاهی‌رسانی به شهروندان برای مقابله با این‌گونه جرائم است.

نیروی انتظامی نیز در این راستا نشان داده متعهد به برخورد قاطع با مجرمان و برقراری امنیت اقتصادی برای شهروندان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×