» پیشخوان » دستگیری ۶۶ سوداگر مرگ در میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

دستگیری ۶۶ سوداگر مرگ در میاندوآب

آبان 13, 1402۸:۵۴ ق٫ظ 40

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری ۶۶ معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب، گفت: به‌منظور نمایش اقتدار و انسجام مجموعه انتظامی شهرستان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی گفت: در این زمینه ۶۰ نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شد.

رستم پور تصریح کرد: هم چنین در این راستا شش نفر توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

 فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: اجرای چنین طرح‌هایی برای ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان در طول سال ادامه داشته و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 وی تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

 رستم پور اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×