» اجتماعی » دستگیری 16 نفر از اراذل‌واوباش در آذربایجان‌غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

دستگیری 16 نفر از اراذل‌واوباش در آذربایجان‌غربی

بهمن 21, 1402۱۲:۰۰ ب٫ظ 40

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌صورت محله محور به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد که تعداد ۱۶ نفر از اراذل‌واوباش دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی حقوردیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌صورت محله محور به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد که تعداد ۱۶ نفر از اراذل‌واوباش دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح و… را در پرونده کیفری خود داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، اضافه کرد: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از شهروندان خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

به گزارش حرف رک؛ به نقل از دستورالعمل‌های نیروی انتظامی، تعدد جرائم در سطح‌بندی اراذل و اوباش تاثیر مستقیم دارد و اگر متهمی به طور مرتب به جرائم خود ادامه دهد، نوچه‌پروری کند، سایر متهمان را دور خود جمع کند، هدایت نزاع و درگیری‌ها را بر عهده گیرد و عامل ایجاد رعب و وحشت در مردم شود، وارد سطح یک پلیس می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×