» پیشخوان » حماسه 9 دی پاسخ کوبنده به فتنه‌گران است
پیشخوان - خوی - سیاسی
فرمانده سپاه خوی:

حماسه 9 دی پاسخ کوبنده به فتنه‌گران است

دی 9, 1402۱۰:۳۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 40

فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه حماسه 9 دی پاسخ کوبنده به فتنه‌گران است، گفت: ملت بصیر ایران با خلق این حماسه دست دراز شده شیطانی فتنه‌گران را شکستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، این روز را روز ایستادگی ملت شریف ایران در برابر فتنه‌ها و خلق برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حماسه نهم دی یادآور پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت‌فقیه است و همچنین روزی است که نشان داد مردم بابصیرت کشورمان دست شیطانی دراز شده فتنه‌گران به سمت آنها را شکسته و به عقب راندند.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران بعد از حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات سعی کردند شیرینی این پیروزی و اقتدار را به کام مردم تلخ کنند؛ بنابراین با فتنه تقلب گروهی، عوامل داخلی و مردم جاهل را به عنوان منافق به کار گرفتند و باعث متشنج شدن فضای کشور شدند.

فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه پیروز فضای ملتهب به وجود آمده در کشور، اراده همین مردم فهیم بود تصریح کرد: ملت بصیر ایران با نکته‌سنجی موضع خود در برابر فتنه‌گران را جدا ساختند و با حضور خود در راهپیمایی چه حزب الهی و چه غیر حزب الهی و حمایت از انقلاب و ایران اسلامی، اسباب شکست و یاس مجدد دشمنان را فراهم کردند و محاسبات دشمنان را به هم ریختند.

آقائی عامل اصلی خلق حماسه ۹ دی توسط مردم را هتک حرمت عاشورا و عزاداران حسینی عنوان و اظهار داشت: فتنه‌گران با نقض حریم خط‌قرمز ملت مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی به دنبال نابودی نظام اسلامی بودند که ملت غیور این کشور در نهم دی‌ماه حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی پاسخ کوبنده به فتنه‌گران است، تصریح کرد: حماسه 9 دی‌مال سال 88، سبب شد تا ملت ایران در حمایت از ولایت و مقام معظّم رهبری، دست در دست هم علیه تمام آنهایی که شعائر دینی و اعتقادات آنها را مسخره کردند متحد شده و علناً به دنیا، ماندن به‌پای نظام و انقلابشان را نشان دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×