» اجتماعی » دشمن درصدد کم‌رنگ نشان‌دادن پیاده‌روی اربعین در جهان است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دشمن درصدد کم‌رنگ نشان‌دادن پیاده‌روی اربعین در جهان است

شهریور 9, 1402۰:۳۰ ق٫ظ 60

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دشمن درصدد کم‌رنگ نشان‌دادن پیاده‌روی اربعین در جهان است اما مردم بدون توجه به این توطئه‌ها حضوری میلیونی در این رویداد دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم فیاض در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ با بیان اینکه، عشق و ارادت نسبت به زائر اربعین در بین مردم پیرانشهر موج می‌زند، اظهار کرد: در کنار گام‌های مصمم زائران برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضور داوطلبانه و خالصانه اهل‌سنت پررنگ و قابل‌توجه است.

وی افزود: مردم فهیم و مهمان‌نواز پیرانشهر با تمام توان خود پای‌کار آمده‌اند و بدون درنظرگرفتن شرایط اقتصادی با عشق و ارادتی که به امام حسین (ع) دارند، اقدام به برپایی موکب‌های پذیرایی از زوار اربعین کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: این خدمت‌رسانی به زوار کربلا تنها در مرز تمرچین به چشم نمی‌خورد؛ بلکه از ورودی شهرستان پیرانشهر این عشق و ارادت خالصانه به محضر اباعبدالله الحسین کاملاً مشهود است.

وی عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب درصدد کم‌رنگ نشان‌دادن پیاده‌روی اربعین در جهان است اما مردم بدون توجه به این توطئه‌ها حضوری میلیونی در این رویداد عظیم دارند.

فیاض با بیان اینکه دشمنان سعی دارند با پیام‌های مختلف ثابت کنند که مرزهای ایران برای تردد زائران اباعبدالله الحسین ناامن است، گفت: هیچ‌گونه ناامنی در مرزها وجود ندارد و تردد زوار کاملاً به‌صورت آرام و باروحیه عاشقانه مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن از حرکت عظیم اربعین در هراس است، عنوان کرد: سرچشمه عشق به ولایت و اولیا خداوند چیزی است که در درون مسلمانان وجود دارد و حرکت عظیم اربعین زمینه‌ساز خشم دشمنان می‌شود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×