» اخبار استان » پلدشت » دشمنان مراقب تحرکات خود در منطقه باشند
امام جمعه پلدشت
پلدشت
امام‌جمعه پلدشت:

دشمنان مراقب تحرکات خود در منطقه باشند

شهریور 24, 1402۲:۳۸ ب٫ظ زمان مطالعه: 3 40

امام‌جمعه پلدشت گفت: تحرکاتی در مرزهای شمال غرب کشورمان وجود دارد، دشمنان و نوکران حلقه‌به‌گوش آنها متوجه حرکات و اقدامات خود باشند.

به گزارش حرف رک به نقل از آراز سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام، گفت: زیارت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام یکی از نشانه‌های مؤمنان و وفاداری است و زیارت امام رضا(ع) هم دارای آثار و برکات فراوانی است.
امام جمعه پلدشت تصریح کرد: زائران اهل‌بیت علیهم‌السلام در قیامت مورد شفاعت قرار می‌گیرند.
طالبی اظهار کرد: هرکسی می‌خواهد پروردگار را در روز قیامت خندان ببیند مهر و محبت به امام رضا علیه‌السلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام را در خود پرورش دهد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: انسان باید به فکر طعام خود باشد و از راه حلال طعام کند.

طالبی با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان، گفت: دشمن امروزه دنبال اسلام و پیامبر هراسی هستند، اما غافل از اینکه پیامبر اکرم (ص) و اسلام در قلب تمام عالمیان جهان جا بازکرده است.

وی تصریح کرد: روزبه‌روز به طرف‌داران و عاشقان پیامبر اکرم (ص) افزوده می‌شود.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به دیدار مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این دیدار در واقع حمایت کامل مقام معظم رهبری از مردم سیستان و بلوچستان بود.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اینکه برخی همواره سعی دارند اختلاف و تفرقه در بین مردم بیندازند، تصریح کرد: توجه به مصوبات سفر گذشته مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان و پیگیری آن‌ها از ویژگی‌های این دیدار بود.
طالبی با اشاره به تشدید اتفاقات در آذربایجان و ارمنستان، گفت: در ظاهر پروژه زنگ زور دو قسمت آذربایجان را به هم وصل می‌کند؛ ولی در باطن وصل‌شدن ترکیه از طریق نخجوان به دریای خزر است.
وی تصریح کرد: این امر موجب تغییر ژئوپلیتیک در منطقه می‌شود.
وی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا ایران را درگیر جنگ کنند؛ ولی باتدبیر کشورمان و مسئولان مربوطه این امر مدیریت شده است.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمنان و عده‌ای نوکران حلقه‌به‌گوش متوجه حرکات و اقدامات خود باشند.
طالبی با اشاره به حقوق زنان، گفت: کشته‌شدن ۱۱۸ زن در فرانسه توسط خانواده خود نمونه‌ای از دموکراسی غرب و حقوق زن در غرب است.
امام جمعه پلدشت تصریح کرد: اگر غرب می‌تواند مشکلات حقوق زنان را در کشورهای خود حل کند.
وی اظهار کرد: فرانسه در روزهای گذشته پوشیدن عبا توسط زنان در کشور و دانشگاه‌های خود را ممنوع کرده است، آیا این امر مخالف حقوق زنان نیست.
امام‌جمعه پلدشت افزود: اصل دموکراسی در کشورمان حاکم است، هویت و حقوق زنان در کشورمان پایدار است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×