» اخبار استان » بوکان » دولت از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند
انتخابات
بوکان - پیشخوان
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی:

دولت از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

بهمن 17, 1402۷:۰۸ ب٫ظ 60

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ مسئول اجرایی حق کار در ستادهای انتخاباتی را ندارد گفت: دولت هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچکس حمایت نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بوکان‌هه‌وال؛ در خصوص ورود مسئولان به جریان حمایت‌های انتخابی اظهار داشت: هر مسئول اجرایی خواهان کار در ستادهای انتخاباتی است از همین امروز باید استعفا بدهد.

وی افزود: دولت هیچ کاندیدای ندارد و از هیچ شخصی نیز حمایت نکرده و نخواهد کرد پس هیچ یک از مسئولان اجرایی حق حمایت و کار در ستادهای انتخاباتی را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی عنوان کرد: دولت با هیچ مسئول اجرایی تعارف ندارد و هر کس در حوزه انتخابات تخلف کند از کار برکنار می‌شود.

وی ادامه داد: همه کسانی که از شورای نگهبان تأییدهایی نهایی را گرفته‌اند برای دولت محترم هستند، ما موظف هستیم بر اساس قانون بهترین انتخابات را با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: باید هر کسی در هر جایگاهی که تریبونی در اختیار دارد مردم را به‌سوی انتخاباتی پرشور سوق دهد که این مهم از واجبات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: دشمن برای کم‌رنگ کردن مشارکت‌ها برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده است پس لازم است ما نیز برای خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمن شبانه‌روزی و جهادی پای صحنه باشیم.

ابراهیمی افزود: همه امکانات دولتی باید در روز انتخابات برای حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بسیج باشند و کم‌کاری از هیچ دستگاه یا اداره‌ای قابل‌قبول نیست.

وی عنوان کرد: باید مدیران اجرای با مردم همراه باشند و در راستای حل مشکلات آنان شبانه‌روزی و بدون وقفه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: ما در انتخابات تنها حافظ رأی مردم هستیم و انتخابات را با حضور آحاد جامعه پرشور و حماس گونه برگزار خواهیم کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: همه مدیران باید با جامعه هدف خود ارتباط داشته باشند و اهمیت حضور در انتخابات را برای آنان تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک حق است و باید این مهم برای آحاد جامعه تبیین شود تا با مشارکتی قوی مجلسی کارآمد را برای توسعه کشور بسازیم

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×