» اخبار استان » پیرانشهر » دولت رئیسی بدون خط‌قرمز با فساد مبارزه می‌کند
پیرانشهر - پیشخوان
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی:

دولت رئیسی بدون خط‌قرمز با فساد مبارزه می‌کند

آذر 15, 1402۱۱:۵۷ ب٫ظ 20

 کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت گفت: دولت رئیسی با شعار مبارزه با فساد، کار خود را آغاز کرده و دشمنان از این موضوع ناراحت هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری حرف رک؛ کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با روژنیوز با بیان اینکه دولت ایران اسلامی با فساد مبارزه می‌کند و دشمنان انقلاب از این موضوع ناراحت هستند. گفت: خدا را شکر در کشور ما فساد به‌صورت ساختاری وجود ندارد و دشمنان می‌خواهند با تبلیغات منفی، مردم را به این باور برسانند که فساد در همه جا و همه چیز است.

 وی افزود: مردم همیشه با حضور و حمایت خود، پاسخ مناسبی به دشمنان داده‌اند و دولت دکتر رئیسی نیز از ابتدا با شعار مبارزه با فساد، کار خود را شروع کرده است.

 حسین‌پور تأکید کرد: رئیس‌جمهور چندین بار گفته که دولت او هدفمند و هوشمندانه به دنبال شناسایی و رفع گلوگاه‌های فساد است و در این راه هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد و هیچ تعهدی به کسی ندارد.

 وی همچنین گفت: دولت سیزدهم با این شعار که در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد، کار خود را آغاز کرده است و این شعار تنها حرف نمانده و عملی شده است.

 وی در پایان گفت: من مطمئن هستم که دولت رئیسی با هیچ مسامحه و مماشات نخواهد کرد و مفسدان باید بدانند که دست عدالت دولت زود یا دیر به آنها می‌رسد.

 پایان خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×