» اجتماعی » دو نفر بر اثر تصادف جان باختند
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
تصادف مرگبار در محور ماکو به شوط؛

دو نفر بر اثر تصادف جان باختند

آذر 12, 1402۱۰:۰۰ ق٫ظ 40

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد خودرو سمند با تریلی در محور ماکو به شوط جان دو هموطن را گرفت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: ساعت ۸:۴۴ روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲؛ در محور ماکو به شوط خودرو سمند با تریلی برخورد کردند که این برخورد سبب آتش گرفتن خودروی سمند شد.

وی تصریح کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه این حادثه دو کشته داشت که بعد از رهاسازی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: بیشتر این حوادث تلخ ناشی از خستگی و خواب آلودگی است و خواهشمندیم رانندگان به طور جد از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کنند و حتما پس از دو ساعت رانندگی جایی توقف کرده و استراحت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود؛ با پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز به‌خصوص سرعت غیرمجاز در بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی با اجتناب از سبقت‌های غیرمجاز و تجاوز به چپ و انحراف به چپ به خصوص در راه‌های دوطرفه و همچنین استفاده از کمربند ایمنی برای راننده و سرنشین آن، درصد وقوع تصادف و تلفات جانی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
محبوبی با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی سبب عدم توجه به جلو و ایجاد حادثه می شود، ادامه داد: رانندگان حتما در زمان رانندگی این موضوع مهم را مد نظر قرار دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×