» اجتماعی » دکه‌های غیرمجاز در مهاباد جمع‌آوری می‌شوند
اجتماعی - گفتگو - مهاباد

دکه‌های غیرمجاز در مهاباد جمع‌آوری می‌شوند

آبان 18, 1402۷:۰۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 20

شهردار مهاباد گفت:برای بهسازی فضا و معابر عمومی شهر مهاباد با کمک دستگاه‌های اجرایی و نهادهای امنیتی دکه‌های غیرمجاز جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» بابک رستم پور در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: باتوجه‌به اهمیت فضا و معابر عمومی در شهر مهاباد، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای امنیتی برای جلوگیری از گسترش فعالیت‌های غیرقانونی برای جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز در سطح شهر، اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: با استفاده از دستگاه‌های اجرایی مختلف، مانند نیروهای انتظامی، کارکنان شهرداری تلاش برای شناسایی و کشف منابع و منشأ دکه‌های غیرمجاز شده است.

شهرداری مهاباد بیان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده تاکنون، ۱۱ دکه غیرمجاز در شهر مهاباد شناسایی شده است و این فرایند برای شناسایی دکه‌های غیرمجاز تا پایان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین تعداد دکه‌های غیرمجاز در بلوار پارک ملت مهاباد شناسایی شده است که این دکه‌ها به طور عمده در معابر اصلی این بلوار نصب شده‌اند.

رستم‌پور تصریح کرد: این وضعیت نشان‌دهنده یک مشکل جدی در حفظ نظم و زیبایی شهر است و برخورد با این دکه‌های غیرقانونی و تصاحب فضاهای عمومی، نقض قوانین و مقررات شهرستان را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: بعد از شناسایی به صاحبان این دکه‌های غیرمجاز اخطار داد می‌شود و مهلت این اخطار یک ماه است در صورت بی‌توجهی صاحبان نسبت به این اخطاریه شهرداری مهاباد برای جمع‌آوری این دکه‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×