» اخبار استان » رئیسی نماد مبارزه با فساد بود
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام‌جمعه اهل سنت ارومیه:

رئیسی نماد مبارزه با فساد بود

خرداد 2, 1403۰:۲۰ ق٫ظ 60

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: آیت‌الله رئیسی همچنین به دلیل مبارزه با فساد و پیروی از ولایت فقیه، به عنوان یک شخصیت ولایی و فسادستیز مطرح بود

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به حادثه ناگوار و تلخ سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور محبوب کشور و همراهانش اظهار کرد: آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، در راه خدمت به مردم در سانحه هوایی سقوط بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی به همراه اعضای هیأت همراه وی از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد بود به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این ضایعه دردناک، ملت ایران را عزادار کرد و خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی به مردم و کشور را به یادگار گذاشت.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی، به عنوان سید مظلومان رئیس جمهور محبوبی بود که در قلب همه مردم ایران جای داشت.

وی به مردمی بودن رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان همواره در بطن جامعه و بین مردم حضور داشته و در بین مردم رفته و موجب دلگرمی آنان می‌شد.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی نقش مهمی در مدیریت بحران‌ها در ایران داشت و به عنوان اولین رئیس‌جمهوری شناخته می‌شود که در جلسات شورای عالی مدیریت بحران شرکت کرده و به طور فعال در مدیریت حوادث و بحران‌هایی مانند سیل و زلزله نقش داشت.

وی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی همچنین برای خدمت‌رسانی و مدیریت شرایط در صحنه حوادث حضور پیدا می‌کرد، که این امر باعث تسکین درد حادثه‌دیدگان و ایجاد احساس همبستگی میان مردم و دولت می‌شد.
وی تصریح کرد: این شخصیت والا مقام توانست با دولت‌های منطقه مدارا کند و ارتباط‌های مثبتی را با کشورهای عربی برقرار کند.

کلشی‌نژاد اذعان کرد: این شهید بزرگوار به عنوان نمونه‌ای از مسئول متعهد و مخلص انقلابی در چشم‌انداز تاریخی ایران باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی همچنین به دلیل مبارزه با فساد و پیروی از ولایت فقیه، به عنوان یک شخصیت ولایی و فسادستیز مطرح بود.

کلشی‌نژاد یادآورشد: آیت‌الله رئیسی در دورانی که متولی آستان قدس رضوی بود و در زمان خدمت در قوه قضائیه و همچنین در جایگاه ریاست جمهوری، همواره به عنوان یک مدیر متعهد و مخلص به انقلاب و مردم شناخته می‌شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×