» اخبار استان » راهپیمایی مردم ارومیه در حمایت از غزه
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

راهپیمایی مردم ارومیه در حمایت از غزه

فروردین 8, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 60

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: فردا مردم شهیدپرور ارومیه در حمایت از مردم مظلوم عزه راهپیمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر آقایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، از برگزاری راهپیمایی در ارومیه علیه رژیم صهیوینستی و حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد و  اظهار کرد: این تجمع روز چهارشنبه با حضور مردم ولایی ارومیه و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: راهپیمایی حمایت از کودکان و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و مجاهدین فلسطینی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ارومیه، امروز ساعت ۱۱ در میدان ایالت برگزار می‌شود‌.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مردم متدین و همیشه در صحنه استان از ابتدای حمله ددمنشانه اسرائیل به غزه بار‌ها با برگزاری راهپیمایی و تجمع، خشم و انزجار خود را نسبت به حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای مستکبر به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کرده‌‌اند، عنوان کرد: امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی با بیان اینکه، مردم آذربایجان‌غربی در صف اول حمایت از مظلومان جهان هستند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل شدت جنایت‌ها و وحشیگری‌هایی که داشته‌اند گرفتار جنون شده‌اند و حتی نمی‌توانند منافع خودشان را تشخیص دهند آن‌ها تصور می‌کنند هر قدر شدت کشتار‌ها را بیشتر کنند با چند متر پیش‌روی تانک‌هایشان روی زمین سوخته به پیروزی می‌رسند و حتی نمی‌توانند از حوادث گذشته عبرت بگیرند.

آقائی با بیان اینکه اجتماع روز چهارشنبه، اجتماع کودکان، نوجوانان و دانشجویان است، از خانواده‌ها دعوت کرد کودکان و نوجوانان خود را به همراه بیاورند تا در کنار هم اعلام انزجار خود را نسبت به مستکبران جهان اعلام و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان فلسطینی نشان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرمان امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره برچیدن و پاک شدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از روی زمین است که در این راستا مردم انقلابی ارومیه، امروز اوج نفرت و انزجار خود را از این رژیم کودک‌کش اعلام می‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×