رضایت مشتریان، اولویت اصلی مخابرات آذربایجانغربی
بهمن اسمعیلزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ با تاکید بر لزوم استانداردسازی در پروژهها و شبکههای مخابراتی، به اهمیت رعایت دستورالعملهای ابلاغی در این حوزه اشاره کرد و با بیان اینکه توسعه شبکه فیبر نوری یکی از اولویتهای اساسی مخابرات در سطح استان است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، تمامی همکاران حوزه فنی باید به اصول استانداردسازی و اجرای دقیق دستورالعملها پایبند باشند.
وی با اشاره به چهار عنصر کلیدی در سازمان، شامل آموزش، مشتریان، منابع و کارکنان، بیان داشت: موفقیت در حوزه مخابرات بدون توجه به این چهار مؤلفه غیرممکن است.
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجانغربی نیروی انسانی را به عنوان عامل اصلی پیشرفت معرفی کرد و بر لزوم سرمایهگذاری در آموزش و توسعه مهارتهای کارکنان تأکید کرد و خاطرنشان کرد: آموزشهای دورهای و ارتقاء دانش فنی کارکنان میتواند کیفیت خدمات ارائه شده را به طور چشمگیری بهبود بخشد.
وی استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای تخصصی کارکنان و پرسنل مخابرات را یکی از راهبردهای اساسی برای ارتقای شاخصهای عملکردی برشمرد و اظهار داشت: باید با افزایش حس مسئولیتپذیری و پیگیری دقیق موضوعات، گامهای جدیتری برای دستیابی به موفقیتهای بزرگ برداریم.
اسمعیلزاده در بخشی دیگر از سخنان خود، بر اهمیت همکاری و تعامل بین بخشهای مختلف مخابرات برای دستیابی به اهداف تعیین شده تأکید کرد و افزود: هماهنگی میان واحدهای مختلف میتواند از بروز مشکلات جلوگیری کرده و روند اجرای پروژهها را تسریع کند.
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجانغربی همچنین خواستار تقویت ارتباطات میان تیمهای فنی، پشتیبانی و فروش شد تا تمامی حوزهها به صورت همافزا عمل کنند.
وی در جریان بررسی شاخصهای درآمدی، به فضای رقابتی موجود در استان اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که رقابت در حوزه مخابرات به شدت افزایش یافته، تلاش شبانهروزی و ارائه راهکارهای نوآورانه برای ارتقای شاخصهای درآمدی ضروری است.
اسمعیلزاده رضایت مشتریان را یکی از اولویتهای اساسی مخابرات منطقه دانست و گفت: ارائه سرویسهای باکیفیت و پشتیبانی قوی از خدمات، کلید جلب رضایت مشتریان است.
وی افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان نیازمند بهبود مستمر کیفیت خدمات و ایجاد کانالهای ارتباطی مؤثر برای شنیدن بازخوردهای آنها است.
انتهای خبر/ م