» اجتماعی » رقابت دانش‌آموزان خویی در لیگ علمی پایا
اجتماعی - خوی - عکس
مدیر آموزش و پرورش خوی:

رقابت دانش‌آموزان خویی در لیگ علمی پایا

اردیبهشت 22, 1403۱۲:۳۱ ب٫ظ 90

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی گفت: نزدیک به 700 نفر دانش آموز با هدف استعدادیابی در قالب 132 گروه در لیگ علمی پایا به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» به نقل از خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» مرتضی محمدپور مدیر آموزش‌وپرورش خوی در حاشیه بازدید از محل لیگ پایا گفت:  ۶۰۰ و 60 دانش‌آموز در شهرستان خوی در قالب ۱۳۲ گروه پنج نفره در این لیگ در سه سطح باهم رقابت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این لیگ را کشف استعدادها و پرورش علمی و فرهنگی دانش‌آموزان در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) بیان و افزود: این استعدادیابی در راستای کشف دانش‌آموزانی است که از لحاظ فعالیت علمی در گروه در سطح بالایی هستند و این فرصت را به ما می‌دهد تا بتوانیم بیشتر بر روی این استعدادهای کشف شده سرمایه‌گذاری کنیم و آنها را پرورش دهیم.

لازم به ذکر است لیگ علمی پایا بزرگ‌ترین مسابقه گروهی در کشور و جهان اسلام است که در این بستر دانش‌آموزان توانمند در یک رقابت سالم می‌توانند تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند که هفدهمین دوره‌ لیگ علمی پایا در مرحله نیمه‌نهایی با همکاری بسیج دانش‌آموزی در شهرستان خوی اجرا شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×