» پیشخوان » روز دانشجو، نماد استکبارستیزی دانشجویان است
پیشخوان - میاندوآب
رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب:

روز دانشجو، نماد استکبارستیزی دانشجویان است

آذر 16, 1402۶:۴۷ ب٫ظ 40

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب گفت: روز دانشجو، نماد مبارزه علیه استکبار و استبداد است که در تاریخ کشور ما ماندگار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو، نماد مبارزه علیه استکبار و استبداد است که در تاریخ کشور ما ماندگار شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب با بیان اینکه دانشجو باید طرف‌دار حق و حقیقت باشد، افزود: دانشجو نباید وامدار جناح و گروه خاصی بوده و زمینه را برای سو استفاده جریانات فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید در همه زمینه‌ها الگو باشند، گفت: آموزش و کسب علم باید در اولویت دانشجویان بوده و همواره به دنبال طی مدارج و رتبه‌های علمی بوده و شان و اعتبار خود را حفظ کند.

روستا تصریح کرد: دانشجو باید به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده و نسبت به مسائل مختلف بی‌تفاوت باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب هم چنین با بیان اینکه حفظ شان و اعتبار دانشجو همواره در دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب مدنظر ما بوده است، تصریح کرد: دانشجو و آموزش اولویت ما است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همکاران بنده و مسئولان نیز به شأن و جایگاه دانشجو احترام قائل هستند.

وی هم چنین با اشاره به فعالیت‌های در دست اجرا در دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب، افزود: ان‌شاءالله در آینده نزدیک با اقداماتی که انجام می‌دهیم شاهد تحول مناسب خواهیم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×