» اخبار استان » چایپاره » روز قدس روز وحدت امت اسلامی است‌
چایپاره

روز قدس روز وحدت امت اسلامی است‌

فروردین 17, 1403۳:۴۰ ب٫ظ 40

آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه شهرستان چایپاره به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی امام جمعه شهرستان، با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی و مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان چایپاره برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از چایپاره به‌روز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی در خطبه نمازجمعه این هفته شهر چایپاره ضمن گرامی‌داشت روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است. با تشکیل این روز نام فلسطین و مظلومیت آن زنده شد. این روز برای فریاد خشم مسلمان جهان علیه جنایت‌کاران صهیونیسم است.

وی گفت: مراسم روز قدس تنها یک راهپیمایی ساده نیست، خونی است که در رگ امت اسلامی جریان پیدا کرده است و وحدت جامعه اسلامی را به دنبال دارد، مردم فلسطین احساس می‌کنند که پشتیبان و حامی دارند.

امام‌جمعه شهرستان چایپاره افزود: این روز نماد حق و باطل، عدل و ظلم در دنیای امروز است. در روز قدس امسال نه‌تنها کشورهای مسلمان بلکه انسان‌های آزاد سراسر دنیا با شعار علیه ستمگران کاخ آنان را به لرزه درآوردند. روز قدس نشان می‌دهد مردم مسلمان امت واحدی دارد.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ثمره روز قدس است. وقتی دیدند انقلاب اسلامی با پیوند باخدا در این مسیر قرار گرفتند و یک رویکرد جدید برای تقوای اسلامی به وجود آوردند آگاهان جهان را نیز متوجه اسلام کرده است.

جمیشیدی گفت: بیش از ۶ ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد و چهره واقعی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به ما نشان داد.

 وی عنوان کرد: نقش خنثی مدعیان حقوق بشر جای تعجب دارد. عده‌ای در کشور از خواب بیدار شوند جنایت از این بیشتر؟ آیا همراهی با این‌ها درست است

 وی ادامه داد: برعکس مردم غزه که صبور و مقاوم ایستاده‌اند، وضعیت اشغالگران کاملاً متفاوت است و شکست آنها کاملاً نمایان است.

جمشیدی گفت: استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌های مردم ما ذلیل خواهند بود، با حضور در مراسم قدس اعلام می‌کنیم که مردم مظلوم فلسطین عقبه مردمی جهانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: از مردمی که با زبان روزه با مردم فلسطین همدردی می‌کنند تقدیر می‌کنم، امیدوارم روزی بتوانیم در قدس شریف به امامت رهبر انقلاب اقامه نماز کنیم.

در پایان مردم چایپاره سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت کشورمان در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران در این کشور را محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×