» سیاسی » روز قدس فریاد دفاع از مظلوم است
میاندوآب
سیاسی - میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

روز قدس فریاد دفاع از مظلوم است

فروردین 17, 1403۰:۰۱ ق٫ظ 80

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: روز قدس که فریاد دفاع از مظلوم است، به یک مطالبه جهانی شده است.

محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، یادگار ارزشمند و تاریخی امام خمینی (ره) بوده و روز اتحاد امت اسلام در برابر ظالم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه روز قدس، همه به میدان آمده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد، افزود: روز قدس امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم ایران اسلامی و تمام امت اسلامی به صحنه آمده و فریاد آزادی فلسطین سر خواهند داد و این فریاد رهایی فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس، تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطین نیست، گفت: روز قدس متعلق به همه امت اسلام بوده و همه در مقابل جبهه باطل، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی متحد و هم‌صدا فریاد دفاع از مظلوم سر می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم وظیفه شرعی و انسانی همه ملت‌های آزاده است، تصریح کرد: وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلوم دفاع کنیم و در این راستا به برکت تدبیر هوشمندانه امام خمینی (ره)، روز قدس که فریاد دفاع از مظلوم است، به یک مطالبه جهانی شده است.

پیری با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی با جنایاتی که به پشتیبانی آمریکا مرتکب می‌شود روزبه‌روز به پایانش نزدیک می‌شود، اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خویش نیز فرمودند، اسرائیل رو به اضمحلال و نابودی است و به‌زودی ان‌شاءالله این وعده قرآنی و صادق محقق خواهد شد و آن روز دیر نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با تأکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اظهار کرد: امسال با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری “طوفان الاحرار”، ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سر داده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را رساتر از قبل فریاد خواهیم زد و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به دنیا نشان خواهیم داد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×