» اخبار استان » روستائیان نقش حیاتی در توسعه کشور دارند
اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل صندوق استان آذربایجان‌غربی:

روستائیان نقش حیاتی در توسعه کشور دارند

مهر 7, 1403۹:۴۵ ق٫ظ 10

مدیرکل صندوق آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت روستائیان در توسعه کشور گفت: این قشر با وجود نسبت جمعیتی پایین، نقش حیاتی و تأثیرگذاری در امنیت، اقتصاد و استقلال کشور ایفا می‌کنند.

سیروس محمودیان در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ از تشکیل ستاد گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در این استان خبر داد و اظهار کرد: روستائیان به عنوان نیروی محرکه اقتصادی کشور، نقشی حیاتی در توسعه مناطق روستایی و تامین امنیت غذایی دارند.

وی ضمن تبریک این روز، بر نقش حیاتی روستائیان و عشایر در امنیت، اقتصاد و استقلال کشور افزود: با وجود چالش‌های متعدد، این قشر همچنان به عنوان کانون‌های تولید، با تلاش و پشتکار در حال خدمت به جامعه هستند.

مدیرکل صندوق آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت این قشر با وجود نسبت جمعیتی پایین، اظهار داشت: روستائیان و عشایر به عنوان کانون‌های کوچک تولیدی، سهم بزرگی در توسعه استانی و ملی دارند یکی از دغدغه‌های اصلی نظام، توسعه مناطق روستایی و ارائه خدمات پایدار به ساکنین این مناطق است.

وی همچنین به برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط ستاد گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران در مناطق روستایی، برگزاری نشست‌های تخصصی بیمه‌ای و ایجاد میزهای خدمت در این مناطق از جمله اقدامات ما خواهد بود.

محمودیان به برگزاری نشست‌های خبری با رسانه ملی و استانی اشاره کرد و افزود: هدف از این نشست‌ها تبیین مزایای صندوق و اقدامات صورت گرفته در حمایت از روستائیان و عشایر است.

وی از همکاری و همراهی‌های مسئولین محلی نظیر بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها قدردانی کرد و اظهار داشت: این همکاری‌ها نقش بسزایی در بهبود شرایط زندگی در روستاها و مناطق عشایری دارد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×