» اخبار استان » روند کند عملیات اجرایی دو بانده کردن جاده مهاباد-میاندوآب
اخبار استان - تازه های خبر - مهاباد

روند کند عملیات اجرایی دو بانده کردن جاده مهاباد-میاندوآب

مهر 18, 1402۲:۰۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 50

فرماندار ویژه مهاباد گفت:جاده مهاباد - میاندوآب به طول پنج کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: جاده مهاباد – میاندوآب به طول پنج کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در حال اجرا است. با دوبانده شدن جاده، باعث افزایش امنیت رانندگان و کاهش بار ترافیکی می‌شود.

وی عنوان کرد: قرار بود در طرح فعلی، دو کیلومتر از این پروژه تا تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری زیر بار ترافیک قرار گیرد. پس از اتمام این دو کیلومتر، سه کیلومتر دیگر از پروژه را ادامه دهند تا پنج کیلومتر جاده ورودی مهاباد – میاندوآب کامل شود و زیر بار ترافیک قرار گیرد اما متأسفانه هنوز وعده‌ای تاکنون محقق نشده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: به دلیل تأکید در کیفیت کار و حیف‌ومیل‌نشدن بیت‌المال لایه‌های زیر ساخت این پروژه و تغییراتی که در این طرح انجام شد است یک مقدار زمان بر بود به همین دلیل این طرح با تأخیر مواجه شد و در تاریخ ۱۵ شهریور به اتمام نرسید ؛ ولی با تلاش‌های بی‌وقفه تیم راه‌سازی هرچه سریع تر این طرح به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

ورودی مهاباد – میاندوآب در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که باعث کندشدن عملیات دو بانده کردن این مسیر شده است. از یک سو، عملیات دو بانده کردن مسیر به طور کامل اجرا نشده است و این باعث تاخیر در عبور خودروها شده است. از سوی دیگر، با شروع فصل کاری در باغ‌ها و مزارع، تردد خودروها به طور قابل‌توجهی افزایش‌یافته است و این نیز باعث ترافیک و مشکلات در تردد خودروها شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×