» اخبار استان » رژیم صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

رژیم صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد

مهر 19, 1402۱۲:۰۷ ب٫ظ 90

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: یاری خداوند سبب خواهد شد که این جنایت‌کاران کودکش از سرزمین فلسطین پاک‌سازی شده و به زباله‌دان تاریخ سپرده شوند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: این عملیات ثابت کرد که رژیم جعلی و ستمگر همواره رو به افول و زوال است.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن نصرت مؤمنان را بر خود لازم می‌داند و بی‌شک این یاری خداوند سبب خواهد شد که این جنایت‌کاران کودکش از سرزمین فلسطین پاک‌سازی شده و به زباله‌دان تاریخ سپرده شوند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه عنوان کرد: به قطع یقین وعده الهی خیلی نزدیک بوده و بدون شک برای خداوند این پیروزی بسیار آسان است و همین عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، طلیعه این پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه، سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه امام علی (ع) پیام خاصی به دولت‌های اسلامی داشت، گفت: بی‌تردید اشخاصی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیست هستند ضرر می‌کنند؛ چون این رژیم دوست هیچ‌کس نیست و حامیان اسرائیل در دنیا و آخرت روسیاه می‌شوند.

کلشی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان کرد: معظمٌ‌له فرموده‌اند؛ رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است و جنایات آنان در کل دنیا بی‌نظیر بوده؛ چراکه حدود ۷۵ سال، ملتی را آواره کرده و زنان و کودکان آنها را کشته و شکنجه کردند که این جنایات از یاد کسی نخواهد رفت و تاریخ این جنایات را ثبت می‌کند.

وی در پایان ضمن تبریک قیام جبهه مقاومت به‌تمامی آزادی‌خواهان عالم، بیان کرد: این قیام و حرکت به‌واقع یکی از پیروزی‌های بزرگ برای ملت فلسطین و محور مقاومت است که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×