» اخبار استان » رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیرافتاده است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیرافتاده است

فروردین 17, 1403۱:۱۰ ب٫ظ 50

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با به‌شهادت‌رساندن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران به دنبال عوض‌کردن صحنه درگیری است و چون در باتلاق غزه گیر افتاده است، چاره‌ای جزء قبول شکست را ندارد و دست به این جنایت زده است.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی حرف رک با اشاره به جنایات اخیر رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: این اولین جنایت رژیم صهیونیستی نیست چرا که رژیم صهیونیستی مولود نامشروع غرب به شمار می‌رود و طی سال‌های گذشته به جنایات بی‌شماری دست‌زده است.

وی تصریح کرد: جنایات رژیم کودکش صهیونیست علیه مردم فلسطین به‌ویژه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است و این رژیم منحوس هیچ ابای از کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطین و مردم مظلوم غزه ندارد.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران حامی مردم فلسطین است و هیچ‌گاه از این حمایت خود دست نکشیده است.

وی عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با به‌شهادت‌رساندن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران به دنبال عوض‌کردن صحنه درگیری است و چون در باتلاق غزه گیر افتاده است، چاره‌ای جزء قبول شکست را ندارد و دست به این جنایت زده است.

رجبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حملات رژیم صهیونیستی و به‌شهادت‌رساندن مستشاران ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی به‌زودی پاسخ قاطع این جنایت را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است تأکید کرد: رژیم از نفس افتاده اسرائیل با ترور در پی ایجاد هیاهو و پوشاندن شکست مفتضحانه خود است که باید بداند کار بر رژیم روزبه‌روز سخت و سخت‌تر خواهد شد و طوفان سهمگین‌تری در پیش دارد و سزای عمل خود را به‌زودی خواهد دید.

رجبی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اذعان کرد: حضور مردم در راهپیمایی پیام روشنی دارد که مردم مسلمان ایران هر ساله از قدس و مردم فلسطین حمایت می‌کنند و امسال هم باری دیگر به صحنه آمده‌اند و حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام می‌دارند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×