» اجتماعی » زندان مهاباد به خارج از محدوده شهر انتقال می‌یابد
اجتماعی - اخبار استان - تازه های خبر
بعد از چند سال پیگیری و اختصاص زمین‌ساخت؛ 

زندان مهاباد به خارج از محدوده شهر انتقال می‌یابد

خرداد 16, 1402۰:۱۴ ق٫ظ 80

بعد از چندین سال پیگیری انتقال زندان مهاباد از محدوده تجاری به بیرون از شهر با اختصاص ۹ هکتار زمین برای ساخت زندان جدید از سوی مسئولین استانی و شهری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، بعد از چندین سال پیگیری انتقال زندان مهاباد از محدوده تجاری به بیرون از شهر با اختصاص ۹ هکتار زمین برای ساخت زندان جدید از سوی مسئولین استانی و شهری آغاز شد.

این زمین در محدوده جاده مهاباد به ارومیه و حوزه صنایع پتروشیمی شهرستان مهاباد قرار دارد که باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهرستان زمین اختصاصی به مقدار ۹ هکتار از نقاط مرغوب و مناسب ساخت زندان جدید است.

در حاشیه سفر مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور به استان آذربایجان غربی به همراه هیات کارشناسی از موقعیت زمین اختصاصی بازدید و ضمن بررسی امکانات و شاخص‌های لازم برای استقرار زندان زمین اعطایی از سوی مسئولین شهرستان مهاباد مورد تأیید قرار گرفت.

حاجی محمدی در این سفر بااشاره به قدمت و ضرورت انتقال زندان شهرستان مهاباد گفت: به‌زودی مقدمات انتقال اسناد رسمی بر اساس قانون جدید مولدسازی دولت در سطح ملی انجام می‌گردد.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به سابقه مطالعاتی در خصوص انتقال زندان مهاباد با تخصیص اعتبارات اولیه عملیات ساخت زندان جدید با نظر کارشناسان سازمان زندان‌های کشور به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ نفر در خارج از محدوده شهر مهاباد آغاز می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×