» اقتصادی » ساختمان مدیریت یادمان شهید بروجردی نقده افتتاح شد
اقتصادی - پیشخوان - نقده
با حضور فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی:

ساختمان مدیریت یادمان شهید بروجردی نقده افتتاح شد

آذر 21, 1402۰:۰۸ ق٫ظ 30

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی امروز ضمن افتتاح ساختمان مدیریت یادمان شهید بروجردی شهرستان نقده بر اتمام پروژه المان این یادمان تا پایان سال جاری تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سولدوزسسی، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی با افتتاح ساختمان مدیریت یادمان شهید بروجردی، بر اهمیت حفظ و نگهداری از این مکان‌های مقدس و انتقال ارزش‌های شهادت به نسل‌های آینده تأکید کرد.

این ساختمان جدید، که به‌منظور بهبود امکانات و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان و خانواده‌های شهدا ساخته شده است، نمادی از تعهد ما به یاد و خاطره شهدای عزیزمان است.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان‌غربی در آئین افتتاح این ساختمان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: این یادمان با همت تمام مسئولان و همت جهادی در عرض سه ماه انجام گرفت و یادمان شهیدبروجردی یک پتانسیل و ظرفیتی برای شهرستان نقده بوده که امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی در آن شکل گرفته است.

وی افزود: ساخت المان جدید یادمان شهید بروجردی، که به‌عنوان نمادی از قدردانی و احترام به رشادت‌های شهدای عزیزمان طراحی شده است، باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رجبی گفت: این پروژه که با هدف تجلیل از مقام والای شهید بروجردی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود، نیازمند همکاری و مشارکت فعال تمام نهادها و ادارات شهرستان است.

وی عنوان کرد: به‌منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل این المان، لازم است که تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان، از جمله شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مراکز مرتبط، نقش خود را به درستی ایفا کنند.

رجی اضافه کرد: همچنین با ارائه حمایت‌های لازم، در این امر خیر و ماندگار سهیم شوند و این تلاش مشترک، نه تنها به افتخار شهدای گرانقدر است بلکه برای نسل‌های آینده نیز الهام‌بخش خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد که در این یادمان باید پارکینگی ضمیمه شود، محل یادمان یا برای منابع طبیعی است که از طریق مسئولین دولتی این روال انجام بگیرد و ضمیمه یادمان شود یا برای یک فردی است که در آن صورت با ایشان صحبت شود و ظرفیت شهرستان آن را خریداری کنند و یک پارکینگ استاندارد ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود پارکینگ از مطالبات زائرین یادمان است، واین کار تنها وظیفه سپاه نیست، باید همه ظرفیت‌های شهرستانی وارد کاراجرایی این یادمان شوند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی یادآور شد: مسئولیت‌هایی که امروز بر دوش مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌ها قرار دارد، مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای عزیزی است که جان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از میهن از دست داده‌اند.

وی از آن‌ها خواست تا با ادای دین به این شهدا، در اجرای پروژه‌هایی که به یاد و نام آن‌ها انجام می‌شود، نقش فعال‌تری ایفا کنند.

مرتضوی فرمانده سپاه نقده هم گفت: این ساختمان در دو طبقه مجزا با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید ساختمان مدیریت یادمان شهید بروجردی شامل اتاق راویان ، استراحتگاه و ساختمان اداری به متراژ ۱۴۴ متر مربع است

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×