» پیشخوان » ساخت 3 باب خانه بهداشت توسط خیران خویی
پیشخوان - خوی

ساخت 3 باب خانه بهداشت توسط خیران خویی

تیر 12, 1402۸:۰۴ ق٫ظ 50

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از سرمایه‌گذاری خیران خویی برای ساخت سه باب خانه بهداشت خبر داد.

به گزارش حرف رک حسین حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش گفت: شهرستان دارالمؤمنین خوی با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیرش در حوزه‌های مختلف، یکی از قطب‌های جذب کمک‌های مردمی در حوزه سلامت و بهداشت درمان بشمار می‌رود که این هم از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی‌اش می‌باشد.

وی تشکیل مجمع خیران سلامت خوی را یکی از زیرساخت‌های اساسی و گنجینه معنوی و درمانی دانست و اظهار کرد: امروز خدا را شاکریم که در این شهرستان مجمعی بنام خیران سلامت داریم که با تلاش‌های ستودنی‌شان توانسته‌اند انسان‌هایی را دور هم جمع کنند که با اقدامات و کمک‌هایشان یکی از قطب‌های درمانی ارزشمندی در آذربایجان غربی باشیم.

حبیب‌زاده افزود: در دو سال گذشته خیران این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کرده‌اند و در حال حاضر سرمایه‌ لازم برای ساخت سه باب خانه بهداشت را فراهم کرده‌اند که تمامی هزینه‌های آن اعم از خرید زمین احداث و تأمین تجهیزات بر عهده این عزیزان خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی همکاری ۲۴۳  خیر سلامت با دانشگاه علوم پزشکی خوی را یک ظرفیت ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: این عزیزان با کمک‌های نقدی و غیر نقدی‌شان توانسته اند در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی نقش بسزایی را ایفا ‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×