» اجتماعی » ساخت مدرسه در خوی به‌یاد شهدا
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی خبر داد:

ساخت مدرسه در خوی به‌یاد شهدا

مهر 24, 1403۱۰:۵۸ ق٫ظ 10

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: به همت جمعیت امام رضایی‌ها، عملیات ساخت یک مدرسه سه‌کلاسه در روستای شعبانلو شهرستان خوی به یاد و نام شهید حسن نصرالله آغاز شد.

پیام صدقی در گفتگو  با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: به همت جمعیت امام رضایی‌ها، عملیات ساخت مدرسه سه‌کلاسه‌ای در روستای شعبانلو شهرستان خوی به نام شهید شیخ حسن نصرالله آغاز شد.

وی تصریح کرد: این پروژه در راستای افزایش امکانات آموزشی در مناطق محروم آغاز شده و هدف آن ارائه فرصت‌های تحصیلی بهتر به دانش‌آموزان مناطق دورافتاده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت این پروژه افزود: این مدرسه به‌یاد و نام شهید سید حسن نصرالله، از شهدای شاخص مقاومت، ساخته می‌شود و نشان‌دهنده ارتباط عمیق مردم ایران با ارزش‌های جهاد و ایثارگری است و  این مدرسه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان خواهد داشت و یاد شهدا را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

صدقی همچنین در ادامه گفت: جمعیت امام رضایی‌ها با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و کمک به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مناطق کم‌برخوردار کشور، پروژه‌های مختلفی را اجرا کرده است و ساخت این مدرسه نیز در همین راستا انجام می‌شود آموزش با کیفیت حق همه کودکان است و ما در تلاشیم تا این حق را به کودکان مناطق روستایی نیز بدهیم.

وی با بیان اینکه این پروژه تنها یکی از اقدامات جمعیت امام رضایی‌ها در حوزه آموزش است، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی خیرین و مردم نیکوکار، بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این مدرسه و سایر پروژه‌های مشابه باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: احداث این مدرسه گامی مهم در جهت رفع محرومیت‌های آموزشی در روستاهای کمتر توسعه‌یافته است.

صدقی در پایان به جزئیات فنی پروژه اشاره کرد و گفت: این مدرسه سه‌کلاسه با استانداردهای به‌روز آموزشی ساخته خواهد شد و تمامی امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان در آن فراهم خواهد بود که از جمله امکانات این مدرسه می‌توان به کتابخانه، تجهیزات آموزشی مدرن و فضای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی اشاره کرد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×