» اخبار استان » بوکان » سارقان احشام بوکان در دام پلیس
بوکان
بوکان - پیشخوان
طی یک عملیات پلیسی؛

سارقان احشام بوکان در دام پلیس

آذر 16, 1402۲:۴۵ ب٫ظ 60

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری سه نفر سارق و کشف سرقت ۵۶۰ رأس احشام در این شهرستان طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش حرف رک به نقل از بوکان هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری سه نفر سارق و کشف سرقت ۵۶۰ رأس احشام در این شهرستان طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

موسی بهاری گفت: باتوجه‌به وقوع چند مورد سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بهاری افزود: با بررسی پرونده‌های موجود و شیوه‌ها و شگردهای سارقین، دو نفر سارق در شهرستان همجوار و یک نفر سارق در استانی دیگر در ارتباط با سرقت‌های شهرستان بوکان شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی هر سه نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده در مرکز پلیس، به ارتکاب هفت مورد سرقت در شهرستان بوکان و شهرستانی دیگر اعتراف نموده اند.
وی عنوان کرد: طی این اقدام مجرمانه تعداد ۵۶۰ رأس احشام به سرقت برده ضبط  و با تکمیل تحقیقات، متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: شهروندان محترم که در صنف پرورش دام فعالیت دارند حتماً برای دامداری خود درب و تجهیزات حفاظتی ایمن از جمله درب مقاوم، دزدگیر و دوربین مداربسته نصب نموده و درصورتی‌که محل سکونت از محل نگهداری احشام فاصله دارد برای واحد دامداری خود نگهبان به‌کارگیری نمایند و حتماً تردد افراد و خودروهای مشکوک در اطراف دامداری را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×