» پیشخوان » ساماندهی ورودی‌های شهری میاندوآب روبه‌اتمام است
پیشخوان - میاندوآب
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب:

ساماندهی ورودی‌های شهری میاندوآب روبه‌اتمام است

مرداد 3, 1402۴:۲۱ ب٫ظ 20

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: هم اکنون روند ساماندهی ورودی شهر میاندوآب از سمت آذربایجان شرقی، میدان عاشورا و بزرگراه الغدیر از پلیس‌راه تا میدان عاشورا در حال اتمام است.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی ورودی میاندوآب از سمت ملکان و آسفالت‌ریزی محدوده میدان عاشورا، گفت: هم اکنون روند ساماندهی ورودی شهر میاندوآب از سمت آذربایجان شرقی، میدان عاشورا و بزرگراه الغدیر از پلیس‌راه تا میدان عاشورا در حال اتمام است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: ساماندهی بخش کوچکی در محدوده کوی قجلو ناتمام مانده است که این بخش نیز توسط شهرداری طی هفته آینده اجرا شده و به اتمام می‌رسد.

وی گفت: پس از اتمام عملیات در دست اجرا و آسفالت‌ریزی، تزئین، گل‌کاری و تکمیل روشنایی ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته و دراسرع‌وقت اجرایی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: پیگیر اجرای تمامی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، استانداری و دیگر مقامات کشوری و استانی به شهرستان هستیم و امیدواریم با اجرای این مصوبات پیشرفت و توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان به‌منظور پیگیری و بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان از پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های شهر بازدید می‌کرد.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه ساماندهی ورودی‌های شهر میاندوآب، اظهار کرد: پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های میاندوآب هم اکنون طبق مصوبات در دست اجرا است.

عملیات ساماندهی ورودی شهر در دست اجرا است

علی سلدوزیان افزود: در این راستا از سمت آذربایجان شرقی به طول ۲.۵ کیلومتر و روکش آسفالت بزرگراه الغدیر حدفاصل پلیس‌راه تا میدان عاشورا به طول پنج کیلومتر با عرض ۱۰.۳ متر از سری مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب بودکه توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اجرا و تکمیل شد.

وی گفت: بخش کوچکی نیز در محدوده شهری و حوزه کاری شهرداری قرار دارد که امیدواریم طی روزهای آینده اجرا شود.

ورودی هر شهر در واقع بیانگر زیبایی آن شهر است و مسافران و رهگذران نیز توجه فراوانی به ورودی شهرها دارند.

متأسفانه، ورودی‌های شهر میاندوآب با آنکه در چهارراه ارتباطی واقع شده از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و رسیدگی به این وضعیت و ساماندهی آن نیز یکی از موضوعاتی است که همواره از خواسته‌های اصلی مردم این شهر و حتی کسانی که اهل میاندوآب و اکنون ساکن شهرهای دیگر هستند نیز ساماندهی ورودی‌های شهری را به‌عنوان یک مطالبه اصلی مطرح می‌کنند که با اقدامات انجام‌گرفته امیدواریم وضعیت بهتری بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×