» اجتماعی » سانحه رانندگی بازهم در محور ارومیه به سلماس حادثه آفرید / ۸ مصدوم در یک تصادف ️
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
عصر روز گذشته رخ داد؛

سانحه رانندگی بازهم در محور ارومیه به سلماس حادثه آفرید / ۸ مصدوم در یک تصادف ️

مرداد 2, 1402۹:۵۱ ق٫ظ 60

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تصادف جاده‌ای در محور ارومیه به سلماس در آذربایجان غربی هشت مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: عصر روز گذشته در جاده ارومیه – سلماس، دو دستگاه خودروی سواری پراید، باهم برخورد کردند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ این حادثه هشت مصدوم داشت که مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب‌هنگام تأکید کرد و افزود: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب‌آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تأثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ یکی از محورهای مواصلاتی جاده‌های آذربایجان غربی که از ابتدای مسیر تا انتها غیراستاندارد بوده و از نقاط پرحادثه و پرتردد هم محسوب می‌شود محور ارومیه – سلماس است که همه ساله بیشترین سهم تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد.

این محور مواصلاتی با مشکلاتی از جمله نبود گاردریل‌های مناسب، بی‌توجه به چاله‌های عمیق، نبود شانه‌های خاکی مناسب و نبود شریان‌های جداکننده راه‌های فرعی با اصلی دست‌وپنجه نرم می‌کند تا شاید مسئولان ذی‌ربط به آن‌ها رسیدگی کنند.

این جاده یکی از قدیمی‌ترین محورهای مواصلاتی ارومیه است متأسفانه سالانه بیشترین سهم تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده و این خود نشان‌دهنده عدم توجه مسئولان و متولیان عمرانی و بهسازی جاده‌ها نسبت به استانداردسازی و ایمن‌سازی این مسیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×