» اخبار استان » ارومیه » سبقت غیرمجاز پیکان‌وانت در پیرانشهر جان ۴ نفر را گرفت
ارومیه - پیشخوان
رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی:

سبقت غیرمجاز پیکان‌وانت در پیرانشهر جان ۴ نفر را گرفت

آذر 1, 1402۷:۴۲ ب٫ظ 50

رئیس پلیس‌راه انتظامی استان از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت با پژو ۴۰۵ و سمند در محور پیرانشهر - سردشت خبر داد و این سانحه 4 کشته و ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«حرف رک»  رضا پناهی مقدم رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت با پژو ۴۰۵ و سمند در محور پیرانشهر – سردشت چهار نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شده است.

وی ادامه داد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور  پیرانشهر – سردشت  عوامل امدادی و پلیس‌راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پناهی مقدم  افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس‌راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد دستگاه خودروی پیکان‌وانت با پژو ۴۰۵ و سمند، متأسفانه 4 نفر سرنشین آن در دم فوت و ۶ نفر مصدوم که مجروحین سریعاً توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این حادثه را سبقت غیرمجاز از سوی راننده پیکان‌وانت و بی‌توجهی به مقررات راهنمایی‌ورانندگی اعلام کردند.

پناهی مقدم در پایان از همه رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیرمجاز حین رانندگی پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، فاصله ایمن را با خودروهای جلوتر رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند، تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×