» پیشخوان » سردار خرم یکی از افتخارات آذربایجان است
پیشخوان - سیاسی - شاهین دژ
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

سردار خرم یکی از افتخارات آذربایجان است

بهمن 4, 1402۱۰:۵۶ ب٫ظ 60

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار خرم را یکی از افتخارات آذربایجان دانست و گفت: نقش این برادر عزیز هم در مجموعه سپاه هم خارج از سپاه در استان آذربایجان غربی، کردستان و آذربایجان شرقی بر کسی .پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «حرف رک» به نقل از صائین قلعه ، سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پور جمشیدیان امروز چهارم بهمن در مراسم گرامیداشت فرمانده فقید سپاه شهداء سردار خرم که با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شاهین‌دژ در محل مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) این شهر برگزار شد ضمن سخنانی با عرض تسلیت به خانواده و بستگان سردار رضوی خرم اظهار کرد: نقش مردم ولایت‌مدار شهرستان شاهین‌دژ در انقلاب اسلامی و خصوصاً در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه غرب و شمال غرب کشور یک نقش فراموش‌نشدنی و استثنایی است.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار شهرستان شاهین‌دژ همانند اسم این شهر که یک دژ مستحکم در مقابل ضدانقلاب و اشرار است در پاسداری از مرزهای امنیتی و جغرافیایی کشور عزیز و سربلند ما و هم در پاسداری از مرزهای اعتقادی این کشور نقش بسیار چشمگیر و فوق‌العاده اساسی داشته است.

این مسئول اظهار داشت: تقدیم بیش از ۵۵۰ شهید از این منطقه به‌تناسب جمعیت نشانگر این موضوع است که مردم شریف شهرستان و روستاهای اطراف اعم از اقوام مختلف مذاهب مختلف در کمال وحدت و یکپارچگی در ایجاد امنیت پایدار در منطقهٔ شمال غرب کشور در قالب قرارگاه حمزه سیدالشهدا و نیروهای انتظامی ما در مجموعهٔ مرزبانی و ارتش قهرمان ما یک نقش فوق‌العاده‌ای هست و امروز هم در هر جایی از این سرزمین پهناور ایران اسلامی لازم باشد حتماً مردم این خطه در آن نقش اساسی و چشمگیر دارند .

پورجمشیدیان افزود: اوایل انقلاب که منطقه شاهین‌دژ از سمت تکاب و بوکان و میاندوآب به محاصره اشرار و ضدانقلاب درآمده بود از داخل خود این سرزمین جوانان غیرتمندی مثل برادر عزیزمان آقای خرم سلاح به دست گرفتند و مقابل اشرار ایستادند و روستاها و ارتفاعات و جاده‌های این منطقه را پاک‌سازی کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه تیپ مدینه منوره و گردان جندالله شهرستان شاهین‌دژ از افتخارات این منطقه است اظهار داشت: قوی‌ترین و شجاع‌ترین رزمندگان این منطقه با حضور در منطقه آلواتان سردشت در عملیات بازپس‌گیری منطقه جاسوسان و ارتفاعات بسیار صعب‌العبور و پیچیده کترال و دولتو حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

وی در ادامه به نقشه‌های شوم دشمنان در ایجاد اغتشاش و درگیری در داخل کشور اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات سال گذشته که تقریباً همه بخش‌های کشور ما تحت‌تأثیر سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایت‌کار قرار گرفتند و متأسفانه مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد تنها شهرستانی که الحمدلله مشکلی نداشت شهرستان شاهین بود و این حاکی از بصیرت، غیرت، درایت و فهم انقلابی مردم این منطقه است.

پورجمشیدیان یادآور شد: جای بسی مباهات و افتخار است که از جمع مردم خوب شهرستان ولایت‌مدار شاهین‌دژ بسیاری از رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش هستند که نشان می‌دهد بحمدالله این منطقه خط مقدم مبارزه با دشمن و ضدانقلاب است.

 سردار خرم یکی از افتخارات آذربایجان است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار خرم را یکی از افتخارات آذربایجان دانست و گفت: نقش این برادر عزیز هم در مجموعه سپاه هم خارج از سپاه در استان آذربایجان غربی، کردستان و آذربایجان شرقی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: آقای زین‌العابدین خرم جزو فرماندهان و رزمندگانی هستند که از بدو ورود در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب سلسله‌مراتب فرماندهی رو طی کرده و در جای‌جای این سرزمین پاک و ارتفاعات صعب‌العبور و سر به فلک کشیده آذربایجان و کردستان یک اثری فاخر از برادر عزیز ما آقای خرم به‌عنوان رزمنده یا یک فرمانده مشاهده خواهید کرد .

این مسئول با بیان اینکه سردار خرم در صحنه عملیات‌های مختلف در شمال غرب کشور یا در دوران دفاع مقدس بارها تا مرز شهادت پیش رفتند یادآور شد: وی در زمان اسارت در سوریه زیر شکنجه شدید تکفیری‌ها تا مرز شهادت شکنجه شدند و درصد بالایی جانبازی شیمیایی برادر عزیزمان آقای خرم طبق نظر پزشکان منجر به این شد که ما این انسان فداکار و باصفا را از دست بدیم.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی سردار خرم منشأ برکات و تحولات بسیار خوبی در استان آذربایجان شرقی بود افزود: ایشان در طول دوران مسئولیت سختی‌های زیادی کشیدند، مظلوم واقع شدند، اما گذشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×