» اخبار استان » سیاست قوه قضاییه بهره مندی بیشتر از مدیریت‌های استانی است
اخبار استان
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه:

سیاست قوه قضاییه بهره مندی بیشتر از مدیریت‌های استانی است

شهریور 31, 1402۰:۴۹ ق٫ظ 00

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضایه گفت: از سیاست های قوه قضاییه این است که امروز بیشتر از گذشته از مدیریت‌های استانی بهره برداری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف رک، محمدباقر الفت در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ماندگاری قضات در آذربایجان‌غربی بسیار سخت است و آنها بیشتر در صدد عزیمت به استانهای دیگر هستند برهمین اساس تلاش براین است کارآموزان بومی را به استان‌ها گسیل کنیم.

وی اظهارکرد: امروز در اثر تلاش مدیران استانی شرایط خوبی برای برگزاری دوره‌ها مهیا شده است و همچنین قضات خوبی در استانها وجود دارند که می‌توانند دراین زمینه کمک کنند و شرایطی فراهم شود تا کارآموزان در زندان‌ها حضور یافته و همچنین با حوزه ثبت آشنا شوند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه تاکید کرد: با کارآموزان به عنوان عنصر زائد برخورد نشود بلکه اجازه بدهند قرار صادر کنند و به عنوان استاد کامل با او برخورد کنند.

وی ادامه داد: در قوه قضائیه با سه مشکل اساسی مواجه هستیم نخست کمبود نیروی انسانی و دوم کمبود نیروی قضایی است که در این راستا تدابیری اتخاذ شد و بر اساس آن کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا این کمبود جبران شود.

الفت ادامه داد: تلاش براین است تا پایان سال نیازهای استان‌ها را پوشش دهیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به سومین مشکل یا معضل پیش روی قوه قضائیه گفت: امروز هزینه های خانواده ها بسیار بالاست و قوه قضائیه در تلاش است دراین زمینه و همچنین در حوزه مسکن اقداماتی انجام دهد.

الفت با اشاره به جنایت وحشیانه رژیم صهیو نیستی گفت: ارزش وجودی جبهه مقاومت امروز به اثبات رسیده جبهه مقاومت متشکل از نیروهایی از کشورها و ملت‌های مختلف است که هدف خود را دفاع از کیان اسلام قرار داده اند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا حیات جبهه مقاومت ادامه یابد افزود: اگر این اقدام حماس اتفاق نمی افتاد حتما فجایع عظیم‌تری رخ می داد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×